Home/בלוג/אטרקציות לבר מצווה

אטרקציות לבר מצווה

אטרקציות לבר מצווה

אירועים בישראל הם כבר מזמן חלק בלתי נפרד מהשגרה. כולנו מקבלים הזמנות לאירועים, הולכים, אוכלים, אולי קצת רוקדים, וחוזרים הביתה לשגרה שלנו. אבל פעם בכמה זמן אנחנו נקלעים לאירוע שקשה לשכוח. איך עושים את זה? מה הסוד? הסוד הוא במעבר, לתת קצת יותר, להפעיל את הראש ולגרות את האנשים.
אטרקציות לבר מצווה יש בכל הסוגים והצורות. כמובן שלא צריך להגזים וגם יותר מדי זה בעייתי. אבל אם נדע לתכנן מספר מסוים של אטרקציות שמשתלבות היטב אחת עם השניה נוכל לקיים את בר המצווה המושלמת.

אטרקציות אינטראקטיביות

אטרקציות אינטראקטיביות אלה אטרקציות בהן הקהל משתתף. מעבר לבר האקטיבי שכולנו מכירים עוד משנות השמונים, צצו בשנים האחרונות עוד מגוון רחב של אטרקציות נהדרות ומדליקות שיכולות להקפיץ את האירוע לגבהים אחרים.
למשל, מגנטים לאורחים עם תמונות שלהם מהאירוע. זו מזכרת מדליקה, שאנשים שומרים זמן רב, מעבר לכך היא גם פרקטית, כך שבניגוד להזמנה אותה זורקים לפח, אתם יכולים להיות בטוחים שהיא תישאר זמן רב.
אטרקציה נוספת היא בר מתוק. כדי לתת טוויסט נחמד לעניין הקינוחים השגרתי, בר מתוק יכולה להיות אופציה נוספת שתלהיב את הקהל. בר מתוק הוא שולחן לא גדול במיוחד, עמוס בכל טוב של ממתקים, מפל שוקולד בו ניתן לטבול את פירות העונה, מרשמלו ומה לא. שיפודים עם סוכריות גומי, ובקיצור חגיגה.

אטרקציות אווירה

אלו אטרקציות לבר מצווה שנועדו להלהיב את האורחים, ולגרום להם לומר ואוו. זיקוקים זו הדוגמא הקלאסית שעד היום היא פופולרית מאוד וניתן לראות כמעט בכל אירוע. גם אם אתם עושים בר מצווה באולם סגור, ישנם זיקוקים פירוטכניים, כלומר קטנים ובטוחים יותר כמו עמודי אש, סביבונים ועוד, אותם תוכלו להוסיף לאירוע. ואם בר המצווה שלכם בחוץ, תוכלו להפעיל זיקוקים בשמיים, ממש כמו ביום העצמאות, ולתרום לאירוע בלתי נשכח.
רקדנים הם אטרקציה נוספת המוסיפה לאוירה. לבר מצווה תוכלו להזמין מגוון אטרקציות לאירועים – בובות ענקיות שרוקדות עם האורחים, רקדניות שירקדו על רקע רחבת הריקודים וילהיבו את הקהל, ואפילו רקדנים סמויים במידה ואתם חוששים שהקהל שלכם לא ירקוד מספיק.
גם דברים קטנים שמראים לאורחים שהשקעתם בהם מחשבה יכולים לעשות את ההבדל בין אירוע בלתי נשכח לאירוע אנמי ומשעמם. כמה שבועות לפני בר המצווה לכו לחנות צעצועים זולה וקנו צעצועים קטנים לרחבת הריקודים. שרשראות הוואי, משרוקיות, סטיקלייטים, הכל הולך.
תוכלו להוסיף גם ממתקים וסוכריות גומי ולהעמיד על הבר בתוך קערות גדולות. לחלק לאורחים כובעים, חולצות, צמידים, הכל הולך.
אז לפני בר המצווה קחו כמה ימים של מחשבה ולפי תקציב ידוע מראש נסו למצוא את הדרך לעשות אירוע בלתי נשכח.
2013-08-03T18:03:55+00:00