Home/בלוג/אטרקציות לילדים באירועים

אטרקציות לילדים באירועים

בעולם המערבי של ימינו, ארגון אירוע לילדים הוא לא מה שהיה פעם. כל יום הולדת לילדים קטנים, אפילו בגיל שלוש- ארבע דורשת הפקה של ממש. הסטנדרט של ימי הולדת השתנה ואין כמעט אירוע לילדים היום שמתקיים ללא אטרקציות מיוחדות שנשכרות במיוחד לצורך האירוע. הדבר נכון פי כמה כאשר מדובר על הפקת אירועים כמו בת מצווה או בר מצווה.

אם בעבר אירוע מסוג כזה היה מסתכם במסיבה קטנה לחברים או נסיעה לחו”ל עם ההורים, היום מדובר על הפקה של ממש, שדורשת הרבה ארגון, השקה וכמובן הוצאה כספית לא מבוטל של ההורים.אך מעטים ההורים שיסרבו לילדיהם לקראת אירוע כל כך מרגש בחייהם ויש גם הורים שדווקא הם אלה שדוחפים לכיוון של אירוע נוצץ.

כאשר רוצים לארגן אירוע כזה, חשוב להחליט קודם כל האם רוצים לערוך אותו באולם או מועדון כאירוע סטנדרטי או שמחפשים רעיון שונה. חשוב מאוד להתייעץ עם הילד ולראות מה הוא רוצה ומה מתאים לחברים שלו ולא להחליט רק לפי הרצונות של ההורים והמשפחה המורחבת, אחרי הכל, זה האירוע שלו.

רעיונות למסיבות בר/בת מצווה אטרקטיביות

* אירוע במועדון- יש היום לא מעט מועדונים מיוחדים שמתמחים בהפקת אירועי מצווה. כאשר עושים אירוע במועדון האפשרויות לאטרקציות הן כמעט בלתי מוגבלות. החל מאטרקציות כמו סדנאות ריקוד באמצעות רקדנים מקצועיים שמלמדים את האורחים ריקודים מיוחדים (ברייקדנס, היפ הופ ועוד) , דרך אטרקציות בתחום המזון כמו דוכני אוכל שונים ומיוחדים וכלה במופעים שונים או הקרנה של קליפ ברכות מושקע שמכינים המשפחה והחברים.

* אטרקציות ספורטיביות- הרבה בני נוער הם חובבי ספורט מושבעים ולכן אטרקציות מהעולם הזה מתאימות להם במיוחד כאירוע מצוות. סיורי סגווי, מסלולי קארטינג ועוד פעילויות אקסטרים הן אופציה מועדפת על לא מעט נערים שחוגגים בר מצווה. ברור כי לאירוע מסוג זה נהוג להזמין רק את החברים ולא את בני המשפחה המבוגרים, להם ניתן לעשות אירוע קטן בנפרד.

* יום פינוק בספא- לא מעט בנות נוער עסוקות כבר בגיל זה בעולם הטיפוח והיופי. הרבה מסיבות בת מצווה נערכות היום במכוני ספא שונים שמציעים חבילות פינוק לחוגגת וחברותיה, כולל סדנאות איפור, עיצוב שיער, מניקור, מסג’ים ועוד. גם חגיגה כזו מיועדת כמובן לחברות הטובות ולא לכל בני המשפחה.

* מסיבת קריוקי- הרבה בני נוער מאוד אוהבים לשיר ואחת הדרכים הכי טובות לאפשר להם ליהנות מכך היא באמצעות מסיבת קריוקי עם כל השירים העדכניים והאהובים עליהם. ניתן לערוך מסיבה כזו גם בתוך אולם אירועים וגם בבית, באמצעות מפעיל מקצועי שגם מנחה את האירוע. ניתן כמובן גם לערוך מסיבה כזו לבד, עם מכונת קריוקי מקצועית שמחוברת למקרן ומקרינה את מילות השירים על מסך.

כאשר מחפשים רעיונות לאטרקציות למסיבות בר/בת מצווה חשוב לבדוק עם חוגג האירוע עצמו מה הוא מעדיף וכמובן להתחשב במגבלות התקציב המשפחתיות.

2014-07-21T14:41:09+00:00