Home/בלוג/בחירה של מועדון בר מצווה

בחירה של מועדון בר מצווה

מועדון לבת מצווה בתל אביבבעבר, נהוג היה לקראת חגיגות גיל 13, לעשות בר מצווה במקום מסורתי – אולם, עם שבת חתן לפני, חליפת בר מצווה, מוזיקה ואוכל אבל היום המצב שונה. הנערים
של היום חוגגים טיפה אחרת, ונפוץ יותר ויותר לחגוג בר מצווה במקומות אחרים. ניתן היום למצוא בכל עיר גדולה מועדון בר מצווה שתכליתו הוא מסיבה לנער וחבריו. אבל בר מצווה במועדון זהו לא סיפור פשוט, בסקירה זו נסייע לכם.

אז למה כדאי לחגוג במועדון בר מצווה ?

רבים בוחרים לערוך שתי חגיגות במקביל – מסיבה במועדון בר מצווה ומסיבה מסורתית, לעיתים גם רק שבת חתן. המטרה היא ברורה – המסיבה נועדה יותר לנער וחבריו, האירוע המסורתי לבני המשפחה האחרים – הרי אתם לא רואים את הסבתא רוקדת ראפ חצי ערב במועדון בר מצווה , נכון ?
מבחינת עלויות פיננסיות – בהחלט אפשרי שהפקה של 2 אירועים תעלה יותר – אך גם אפשרי שהיא תעלה פחות – כל אירוע הוא מצומצם יותר ומותאם יותר, ואין צורך להתאים אותו למספר גדול של אנשים, עם דרישות ספציפיות. תכנון נכון יכול להביא להוצאה כספית נמוכה יותר, והנאה גדולה יותר מכל אירוע. את האירוע המסורתי אפשר תמדי לשדרג באוכל, שתייה אלכוהולית למבוגרים ואת המסיבה במועדון בר מצווה אפשר לשדרג אם המון אטרקציות שמוצעות לחוגגים.

אילו עוד אפשרויות יש כאשר חוגגים במועדון בר מצווה ?

אוקי, אז יש אוכל, תקליטן, מועדון בר מצווה איכותי. הנערים הולכים לרקוד, אבל כמה אפשר ? היום ישנם אפשרויות לא יקרות לעשות אירוע מדהים באמצעות אטרקציות לבר מצווה – עמדות מולטימדיה, קונסלות אטרקציות, בלונים מתנפחים, ומשחקי שולחן ( כדורגל, הוקי) יכולים להיות תוספת נהדרת לאירוע. אגב, רבים בוחרים להוסיף את האפשריות הללו גם באירוע מסורתי ומפתיע לראות כמה מבוגרים נהנים מכל הסיפור.

כמה טיפים אחרונים – אנו ממליצים בחום להשתמש ברשת האינטרנט בחיפושים אחרי מועדון בר מצווה – ניתן היום למצוא מידע רב, ביקורות, מחירים ומיקום של כמעט כל מקום. בנוסף – אנו ממליצים על שיתוף הנער בתהליך בניית האירוע – בגרות, אחריות ושייכות הם עכשיו חלק מהעולם עבורו וכדאי שיתחיל להתרגל בגיל מוקדם , לא ? מזל טוב !

2013-06-10T08:27:51+00:00