Home/בלוג/בחירת צלם לבת מצווה

בחירת צלם לבת מצווה

חגיגה של פעם אחת בחיים

ידוע לכל כי חגיגת בת מצווה חוגגים בדיוק פעם אחת בחיים ולכן על ההורים לבחור את הצלם המקצועי ביותר. במסגרת ההכנות כדאי להקדיש זמן לא מבוטל לבחירת צלם מקצועי במטרה לתעד את החגיגה המרגשת והייחודית.

אילו פרמטרים חשובים עליכם לבחון בבחירת הצלם

בחירת צלם לבת מצווה מתחילה בבחינת הניסיון שלו- בחנו היטב האם מדובר בצלם מקצועי אשר לו ניסיון רב בצילום אירוע כמו בת מצווה. אם יהיה זה צלם חסר ניסיון, הרי תהיה לכך השפעה מכרעת מבחינת הצלחת האירוע שלכם.

כשרון אומנותי: נוסף על הניסיון, עליו גם להפגין כשרון אומנותי- אין זה מספיק לבחור צלם אשר יודע ללחוץ על הכפתור בזמן אלא גם מישהו בעל ראייה אומנותית אשר יהפוך את הצילום לחוויה מיוחדת. אין ספק כי עבודה עם צלם אומנותי תשדרג לחלוטין את הצילומים באירוע.

כימיה : אין ספק כי מדובר באחד הדברים החשובים ביותר. בבואכם לבחור צלם לתיעוד בת מצווה בחנו את הכימיה שלכם איתו וכן את הכימיה של ילדתכם עם הצלם. עליכם לזכור כי היא ואתם עומדים לבלות עימו לא מעט שעות ולכן חשוב ביותר לבחור איש מקצוע אשר יהיה לכם נעים לשהות במחיצתו.

סגנון צילום : נוסף על כך, בחנו את סגנון הצילום שלו- בדקו האם יש לו סגנון צילום ייחודי.

צילומים קודמים: בעת הפגישה עימו חשוב ביותר לבקש ממנו להציג צילומים קודמים על מנת שתהיה לכם האפשרות לבחון את התוצר.

בחירת חבילת צילום בוק בת מצווה

לאחר שבחרתם את הצלם המועדף עליכם כעת מגיע שלב נוסף- לבחור חבילת צילום בוק בת מצווה משתלמת. בבואכם לשוחח עם הצלם הקפידו לשאול אותו לגבי החבילות השונות על מנת לקבל החלטה. במרבית המקרים החבילה הבסיסית תכלול את סרט הצילום וכן כתוביות ואפקטים שונים, אלבום תמונות, וכן עיבוד התמונות בפוטושופ.

יתרה מכך , תהיה לכם האפשרות לשדרג את החבילה באמצעות קליפ המתעד את ההכנות של חגיגת בת המצווה – את הקליפ תהיה אפשרות להקרין על גבי מסך גדול וכך האורחים שלכם יוכלו ליהנות. ישנן בנות שמחה הבוחרות לציין את הצילומים בטבע- לצורך כך יהיה עליכם לוודא כי הצלם יגיע עם כל האביזרים המתאימים במטרה לצלם את הבוק בטבע . צילומים בטבע אינם צילומים רגילים אלא מחייבים התייחסות מיוחדת מצידו של הצלם- ברגע הזה תרצו שיהיה לצידכם איש מקצוע בעל ניסיון רב בתחום צילומי בת מצווה על מנת שתוכלו להרגיש שהעבודה מתבצעת בצורה הטובה ביותר.

 

אם אתם מתלבטים, הרי זה בדיוק הרגע המתאים להתייעץ עם הצלם. אם אתם סומכים על שיקול הדעת שלו, הרי ביכולתו להמליץ לכם על בחירת חבילת הצילום המתאימה ביותר.

 

 

 

 

 

 

2019-01-01T14:42:14+00:00