Home/בלוג/בילויים לקיץ חם

בילויים לקיץ חם

הקיץ כבר כמעט כאן, והחופש הגדול המיוחל עומד להתחיל. חודשיים שלמים בלי שיעורי בית, בלי לקום מוקדם בבוקר, בלי לשבת בכיתה, רק כייף, חברים, ים, שמש, בילויים והמון המון פאן… אז מה התוכניות שלכם לחופשת הקיץ הקרובה? הכול תלוי כמובן במה שאתם אוהבים, והכי חשוב זה שלא תישארו כל הקיץ מול הטלוויזיה או מול המחשב, כי יש שם בחוץ כל כך הרבה דברים מדליקים ליהנות מהם!

תערוכות ומוזיאונים

לא צריך להיות במגמת פיזיקה או ביולוגיה, כדי ללכת לתערוכות מיוחדות שמתאימות לבני נוער, ומסתבר שיש הרבה כאלה. מאוד מומלץ לפנות יום אחד לפחות לטובת ביקור בתערוכה או במוזיאון – בין אם זה מוזיאון לאומנות, למדע או אפילו ביקור בבתים של אישי תרבות ידועים, כמו ביאליק, גוטמן ועוד. תוכלו גם לבקר במיצגי תלת מימד, מולטימדיה וחוויה רב חושית, שבין היתר מוצגים במוזיאון למדע ובבית התפוצות.

יום שלם בבריכה או בפארק מים עם מגלשות

פעילויות מים נחשבות להיות אטרקציה כייפית במיוחד, שאין אחד שמסרב לה, בטח לא בני נוער. יותר מכך, הרבה בני נוער יסכימו ברצון לבלות בפארק מים או בבריכה בכל יום מימי החופש הגדול, בלי שיימאס להם אפילו לרגע. אין ספק שבמקומות אלו ניתן להרגיש את אווירת החופש, ליהנות עם חברים תוך כדי פעילות ספורטיבית או אפילו בבילוי “בטן גב”, ולהרגיש צעירים, משוחררים ונטולי דאגות.

אפשר גם לקבוע עם כמה חברים ולצאת לבלות בלונה פארק או בסופרלנד. מה שבטוח – מובטח לכם שכל פעם מחדש אתם תתרגשו ותיהנו משימוש במתקנים ובאטרקציות השונות. הבילוי בלונה פארק בתור ילד קטן שמגיע עם הוריו, שונה לגמרי לעומת מחוויית הבילוי שם כבני נוער עם חברים, כי אז החגיגה הופכת להיות מדליקה במיוחד!

הופעות בתל אביב

וכאן אנחנו מגיעים לגולת הכותרת של כל חופש גדול – הופעות, הופעות והופעות. הופעות בתל אביב הן חוויה ייחודית, בוודאי אם זו הפעם הראשונה שאתם מגיעים אל אחת כזו. מופעי הקיץ האלו הופכים להיות מרכז השיחה בכל הזדמנות, בוודאי בפייסבוק ובאינסטגרם, וגם לכם כדאי להיות חלק מהקהל. אם אתם מחפשים הופעה ששווה ללכת אליה, אין ספק כי תל-אביב תוכל להציע לכם מגוון אפשרויות. רק תבחרו את המופע של הזמר או הלהקה שאתם הכי אוהבים, ומה שבטוח – מובטחת לכם חוויה חד פעמית ומרגשת במיוחד!

2013-05-21T12:54:17+00:00