Home/בלוג/בת מצווה באירוע של פעם בחיים

בת מצווה באירוע של פעם בחיים

הילדה שלכם גדלה והופכת לנערה ומפתחת אישויות ועצמאות, אירוע בת המצווה הינו אירוע מרגש מאוד המסמל את מעבר ילדתכם מילדות לבגרות. כמו כן, מסיבת בת מצווה של ילדתכם הינה מסיבה אשר ודאי תיזכר לכל חייה. ובשל כך מומלץ לחגוג את מסיבת בת המצווה באופן מיוחד ושונה כך שגם יהיה מהנה וגם ישמש כזיכרון נעים לה ולמשתתפים בחגיגה.


הינה מספר רעיונות מקוריים למסיבת בת מצווה מקורית

אם בתכם מעוניינת לחגוג עם חברותיה הטובות את מסיבת בת המצווה שלה. ניתן לארגן מסיבת בת מצווה לבנות בלבד כאשר במסיבה זו אפשר לשלב עיצוב המתאים לאופי של בתכם בגוונים מעניינים וכמובן לשלב אטרקציות מעניינות ומהנות לה ולחברותיה כגון: טיפולי פנים וציפורניים, מאפרת אשר תאפר את המשתתפות במסיבה, בשילוב של הרצאה בנושאים המתאימים לאופיה של המסיבה כמו העצמה נשית ואישית. והרי לכם מסיבת בת מצווה של ספא מפנק.

אם אתם מעוניינים בדרך מקורית נוספת המשלבת הן את המשפחה והן את החברים של ביתכם לחגיגת מסיבת בת המצווה, ניתן לארגן טיול באתרים כמו: אתרים היסטוריים או באתרים האהובים על כלת בת המצווה. כאשר ניתן למצוא מגוון רחב של אתרים מעניינים בארצנו מהדרום ועד הצפון אשר יתאימו לטיול זה. כמו כן, ניתן לשלב בטיול אטרקציות רבות כגון: רכיבה על סוסים, טיולי טרקטרונים אשר יתאימו לנערה המאופיינת כ”טום בוי”, שייט מרגיע ומענג ועוד… אם תירצו ניתן גם להעניק למשתתפים בטיול חולצות מקוריות או כובעים למזכרת ואף להכין דיסק אשר יתעד את הטיול לכל אורכו.

חשוב להבין כי הילדה שלכם נמצאת בשלב מכריע בחייה, מאחר והיא בונה את הביטחון העצמי שלה ואת אופייה בגיל זה. ולכן ניתן לסייע לה בחיזוק של הכישורים והיכולות אישיות שלה באמצעות כך שתאפשרו לה להיות מעורבת במידה רבה בהכנות למסיבה שלה ואף לאפשר לה לקחת החלטות הקשורות לאירוע.

כמו כן, חשוב מאוד להתאים את המסיבה לאופי של ביתכם. כך שאם מדובר בילדה אשר אוהבת לצייר ניתן לשלב באירוע סדנת ציור אשר בה תציג ביתכם את היצירות שלה. אם מדובר ילדה שאוהבת לשיר ניתן לשלב באירוע שלה קריוקי אשר יאפשר לה להציג את יכולות השירה שלה וכן הלאה.

2012-10-11T13:35:16+00:00