Home/בלוג/בת מצווה בחורף

בת מצווה בחורף

הילדה מתקרבת לגיל 12, והחברים מתכוננים לחגוג את כל בנות המצווה בכיתה. אחת אחת מזמינות הבנות את כל החברים והמשפחה לגן אירועים או לאולם, ובין מסיבת הריקודים בה הילדים זוכים לריקוד המשותף ולקינוחים המרהיבים על השולחנות, אתם מתחילים לגלות כמה מהר הילדה שלכם הפכה לנערה. מסיבות בת מצווה בשנים האחרונות הן מסיבות המתוכננות היטב, כמעט כמו חזרה גנרלית לחתונה בעוד עשור או שניים. הילדה לבושה במיטב המחלצות, אותן בחרה בקפידה זמן רב לפני האירוע החגיגי, היא מאופרת בעדינות, וגם החברים שלה מהכיתה נראים מבוגרים במספר שנים בביגוד החגיגי שלהם. אך לא רק הם מוזמנים למסיבה. אחד האתגרים הגדולים בתכנון בת מצווה הוא הצורך לשלב פעילויות המתאימות לילדים בני 12 עם תכנים שיתאימו גם לדודות המבוגרות ולסבים ולסבתות שמגיעים לחגיגה. בקיץ תוכלו ליהנות במגוון רחב של מתחמי חוץ המציעים תכנים איכותיים לבת מצווה, אך מה עושים כשמזג האוויר מתחיל להתקרר?

 

איך לתכנן בת מצווה בחורף?

 

החורף כולל אתגרים מיוחדים משלו, אך גם מספר יתרונות כאשר אתם מתכננים את מסיבת בר המצווה. אמנם אתם מוגבלים מבחינת המיקומים ואינכם יכולים לבחור במשטחים פתוחים לקיים את האירוע, אפשרויות כמו הלונה פארק נסגרות עבורכם, אך מצד שני, אם אתם מקיימים את האירוע באולם אירועים סגור, דווקא בחורף המחירים יורדים מעט ואתם יכולים לבחור תאריך בזמן שנמצא רחוק מעונת השיא של החתונות במקום. גם את הקייטרינג לבת מצווה בחורף כדאי להתאים למזג האוויר הסגרירי. תוכלו לשלב מנות כבדות יותר, מרקים, להגיש שתייה חמה כמו קפה ותה לאורחים שהגיעו, ואפילו להתחשב בכך שאנשים יגיעו עטופים במעילים או בסוודרים ויצטרכו מקום להסירם כאשר הם נכנסים למתחם. על מנת שהאורחים שלכם לא יצטרכו לכתת את רגליהם בבוץ או להגיע לאירוע כאשר מזג האוויר סוער במיוחד, תוכלו להיעזר בשירות של השכרת מיניבוס לאירועים, ולהזמין את כל החברים להגיע ביחד. תוכלו גם לתכנן הסעה משותפת של בני המשפחה, כאשר המיניבוס יכול לאסוף כל אורח מביתו או מנקודת ציון אחת משותפת הקרובה לכולם. כך אתם יודעים שכולם יכולים להגיע ולחזור בבטחה, בכל שעה או מקום שתבחרו לקיים את האירוע.

 

בת מצווה – היום שהילדה תזכור כל חייה

 

יש שני אירועים שנשים אינן שוכחות בדרך כלל כל חייהן – את מסיבת בת המצווה שלהן ואת החתונה. עם זאת, אל תסמכו רק על הזיכרון. נסו לתעד כמה שיותר כל רגע מהאירוע הנפלא הזה. צלמו את כלת השמחה – ילדת בת המצווה – לבד ועם חברים. רצוי אפילו להזמין צלם מקצועי, כי התמונות הללו לא רק יעלו לפייסבוק, אלא גם יישמרו באלבום המשפחתי לאורך שנים. כמו כן, רצוי לתכנן את האירוע במדויק מראש, לרבות ההזמנות הנשלחות לבני המשפחה ולחברים וזמן המשלוח, על מנת שכולם ירשמו מראש את התאריך, ואף אחד מהם לא יפספס את המסיבה שלכם.

2017-01-23T10:13:12+00:00