Home/בלוג/המדריך לארגון חגיגת בר מצווה מושלמת

המדריך לארגון חגיגת בר מצווה מושלמת

חגיגת בר מצווה – הכול מתחיל בבחירת מקום

70 אחוז מהצלחת האירוע תלויה בבחירת המקום. טרנד חגיגת בר מצווה באולם קצת יצא מהאופנה, כך שסביר להניח שתבחר במועדון ריקודים. אז מה חשוב לבדוק? קודם כל, הגודל. כל מקום מחויב להציג את תכולת האנשים האפשרית בו. הערך את מספר החברים שיגיעו לחגיגה, ודאג שהקיבולת של המקום עומדת על 30-40 אנשים יותר, אחרת יהיה שם צפוף.
קיימות אפשרויות אחרות לבחירה מקום לבר מצווה. טרנד חזק עכשיו הוא מסיבות בריכה. כמובן, רלוונטי רק באביב ובקיץ, אך השילוב של מוסיקה ומים תמיד עשה טוב לאנשים. אפשר גם ללכת על משהו שכולכם אוהבים כמו באולינג או חוף הים, אבל אלו כבר אפשרויות שלא מתאימות לכולם.

מוסיקה טובה ופינוקים לחבר’ה

דבר שני, חגיגת בר מצווה מושלמת זקוקה למוסיקה המושלמת. ודא שהמוסיקה המתנגנת במקום מתאימה למה שאתה אוהב, ולא פחות חשוב, למה שחברים שלך אוהבים. מוסיקה טובה היא הגורם מספר אחת לכך שאנשים נשארים עד מאוחר ועושים שמח במסיבה, אז גם בעניין הזה, אל תוותר לרגע.
נקודה חשובה נוספת היא הפינוקים מסביב. אוכל, הופעה, סטנד אפ, מופע קוסמות מרהיב. חפש איזה שהוא ערך מוסף, שבזכותו כולם יזכרו בעיקר את האירוע שלך. זה יכול אטרקציה פירוטכנית – זיקוקים, למשל, אבל עדיף משהו שימשוך תשומת לב לאורך זמן ולא לכמה שניות (וגם שלא יעלה להורים שלך מיליון שקל).

חתן הערב

אחרי שקיבלת תמונה כללית איך הולכת להיראות המסיבה, יש לך מושג איך אתה הולך להיראות? תקשיב, בחורצ’יק, ברור לנו שביום יום אתה לובש טי שירש ודגמ”ח, אבל אם תתלבש כמו שלומפר בבר מצווה שלך, כשתסתכל על התמונות מהאירוע עוד עשרים שנה, תרצה לקרוע אותן מבושה.
חגיגת בר מצווה מושלמת מתחילה בלבוש המושלם. חולצה מכופתרת, מכנס מחויט או לכל הפחות ג’ינס אלגנטי ויפה, נעליים שחורות מכובדות, ואם תרצה להוסיף איזה ז’קט או עניבה, בכלל נאהב אותך. מה קרה, ערב אחד בחיים אתה לא יכול להיות חתיך אמיתי?..

חגיגת בר מצווה – דברים נוספים

מה עוד? חשוב לדאוג לכל העניין הטכני: שכולם יקבלו הזמנות, שלכולם יהיה איך להגיע, שכולם יידעו איפה המקום ומתי האירוע מתחיל. שהמקום יהיה קרוב ונגיש לכמה שיותר אנשים, רצוי שלא יהיה לימודים למחרת ושכמויות האוכל במקום יספיקו לכולם. הדברים הקטנים האלה הם בדיוק ההבדל בין בר מצווה מושלמת לכזאת שמלאה ב”חורים”.
אז קדימה לעבודה. חגיגת בר המצווה המושלמת מחכה רק לך. אם תקשיב לעצות שנכתבו כאן, אנחנו מבטיחים לך שלא אתה, ולא החברים שלך, תשכחו את האירוע עוד הרבה מאוד זמן…

2011-06-20T17:51:46+00:00