Home/בלוג/המדריך לחגיגת בת מצווה

המדריך לחגיגת בת מצווה

אינסוף אפשרויות למסיבת בת מצווה

בת מצווה היא בהחלט סיבה למסיבה, ולרשותכם אינספור אפשרויות לאטרקציות, פעילויות ומקומות לחגיגה מושלמת. חיפוש קצר ברשת האינטרנט או התייעצות עם הורים שכבר חגגו את השמחה, יובילו אתכם ודאי למבחר רחב של רעיונות: מקומות לחגיגה כמו- וילה פרטית, מועדון, מלון, אולם, ספא ואפילו יאכטה לערב שלם, אטרקציות מגניבות כמו- קריוקי מקפיץ, קוסם, מופע סטנד-אפ מצחיק, קריקטוריסט מוכשר או מאפרת מקצועית, עיצוב יצירתי ומושך לאירוע כמו- בלונים, פרחים וקישוטים. ועוד ועוד…

בת מצווה בקלי קלות

הורים רבים מוצאים עצמם מבולבלים אל מול המבחר הרחב והאפשרויות הבלתי מוגבלות. לא קל להחליט כיצד לחגוג ובדרך כלל גם מעייף לארגן ולבצע את ההחלטה שקיבלתם. אם גם אתם רוצים להעניק לביתכם חוויה של פעם בחיים, אך לא ממש מוצאים את הידיים ואת הרגליים, תוכלו לבחור בחבילת בת מצווה במקומות המספקים לכם כל מה שצריך לאירוע מושלם מ-א’ ועד ת’. ישנם מועדונים למשל המעניקים לכם בחבילת בת המצווה מעבר למקום ולפעילות, גם את הכיבוד, החניה ואפילו ההזמנה. החבילות הן פתרון מושלם עבור הורים שרוצים להגיע לערב הגדול כשהם רעננים ועם כוח לחגוג, במקום מותשים, עייפים ועצבניים מתקופה של ארגון וסידור.

חגיגה מושלמת במינימום מאמץ

אם בכל זאת החלטתם לקחת על עצמכם את ארגון המסיבה, תוכלו לחגוג בגדול אך להקל על עצמכם בעזרת מילוי העצות הבאות:
סדר – מאורע בסדר גודל של בת מצווה דורש מכם להיות מסודרים. בראש ובראשונה כדאי לעבוד עם רשימות, ולקנות פנקס או מחברת שבה תכתבו ותצרפו את כל הדברים החשובים. סדר ימנע מכם עצבים והרבה עוגמת נפש, במיוחד כשתצטרכו את מספר הטלפון של בעל האולם שהזמנתם או את מספר ההזמנה של הקייטרינג עליו שילמתם.
מחשבה מבעוד מועד – את העובדה שביתכם הקטנה גדלה ומגיעה לגיל 12 אתם כבר יודעים זמן מה… אז למה לחכות לרגע האחרון ולארגן לה מסיבה בדקה התשעים?! מחשבה מבעוד מועד תציל אתכם מלחץ מיותר, ותאפשר לכם לבחור בדיוק את מרכיבי האירוע עליהם אתם חולמים.

עזרה – אל תתביישו לקבל עזרה ממשפחה או חברים קרובים, אם יש מי ששמח לקחת חלק בארגון המאורע המרגש, כדאי לקבל את עזרתו בזרועות פתוחות.

להקל גם על הכיס – הורים רבים חולמים על אירוע גדול ומושקע אך תקציבם מוגבל. כדי לחגוג בגדול מבלי לעבור את הסכום שהקצבתם, תוכלו להוזיל עלויות בקלות בעזרת בחירת מועד לאירוע בתקופה פחות עמוסה. אם חשוב לכם לחגוג בדיוק ביום ההולדת והוא נופל על תקופה עמוסה, תוכלו בכל זאת לחסוך אם תבחרו בשעה פחות שגרתית ביממה.

2011-06-20T17:56:03+00:00