Home/בלוג/המועדון בת מצווה – הסרת חששות

המועדון בת מצווה – הסרת חששות

אתם בטח יודעים כמה זה לפעמים לא פשוט לבחור לבתך שלך את מועדון בת מצווה, לכבוד החגיגה ושכולם יצאו מרוצים ,רוב האנשים שאני מכיר ממש חשוב להם ואפילו די תלויים במה שהסביבה אומרת או מייצרת ,וחושבים לעצמם איך אני נראה? , מה חושבים אלי? מה יגידו אלי ? מה זה אמר? מה ההיא אמרה? ועוד חששות שמגיעות מסביבתנו שבכך אנו מייצרים בעצם לעצמינו לחץ ומשליכים הרבה אחריות החוצה למה שאחרים חושבים , עושים ,לאחר מכן שהחששות נעלמות בד”כ אותם אנשים יפכו תוך רגע לאלופים בלהעביר ביקורת על כולם חוץ מעצמם, במקום לבדוק אם עצמך איך פעלת במעשיך? ובפעם הבאה לבדוק אך תבחר להתנהג בסיטואציה דומה ולאן תיקח את מה שהיה.

אתם בטח שואלים מה הרעיון שאני מדבר על פחד וחששות? מסיבה אחת ברורה שיצאה לי במקרה לפגוש הורים שמביאים את החיים שלהם לתוך הבחירות של המשפחה שהקמת ,חבל שבתכלס במציאות שהם נתונים בה הוא לחץ 24 סביב השעון ובכלל אנשי עבודה שלצערי לא יכולים להרשות לעצמם לעצור ולחייך וליהנות מהילדים שכול כך חיקיתם להם ובהתמסרות של 9 חודשים לשאת עובר שמתפתח, שחשוב לציין שלא הייתה להם בחירה חופשית באמת, בלהתחשב בכלים שהם קיבלו למציאות שהם נולדו.

מביאם לתוך המשפחה את ההפך ממה שהם באמת רוצים ואז מגיעה רגע חשוב כמו הבת מצווה ואת צריכה לבחור איזה מועדון לבת מצוות מבין כל ה- מועדונים לבת מצווה לערוך בו את האירוע מי להזמין ועוד.. או אולי בעצם לא תוכל לעמוד בתשלום, כדאי לבדוק בקפידה נושא זז כי לאחר מכל הלחץ כפול.

2012-12-10T14:50:24+00:00