Home/בלוג/הפקת מסיבת בת מצווה מיוחדת ומגניבה

הפקת מסיבת בת מצווה מיוחדת ומגניבה

לאירוע בת המצווה יש אופי שונה מאשר לאירוע בר מצווה, והרי שאם לאירוע בר מצווה יש אופי טקסי דתי, לאירוע בת המצווה יש אופי משוחרר וגמיש יותר, המאפשר את חגיגתו בדרכים שונות ומקוריות. בעבר אירוע בת המצווה היה אירוע אשר התאפיין בצניעות ופשטות, אך במהלך השנים הפך לאירוע יוקרתי בעל הפקה שלמה במועדוני בת מצווה או באולמי אירועים, בשילוב של הפעלות שונות ואטרקציות רבות. בשל כך נוצר מצב בו ההורים והנערה החוגגת את בת המצווה מתלבטים איזו אטרקציה או הפעלה ישתלבו יפה באירוע.


להלן מספר טיפים אשר יסייעו בבחירת הפעלות ואטרקציות לבת המצווה:

חשוב להבין כי על מנת להשיג אירוע מושלם יש להתאים את האטרקציות וההפעלות לקהל היעד באירוע. כך שבמקרה של אירוע בו צפוי להיות קהל מעורב של בני נוער ומבוגרים, יהיה צורך בבחירת אטרקציות והפעלות אשר מתאימות הן למבוגרים והן לבני הנוער. והרי שזו משימה לא פשוטה, מאחר ואם נבחר באטרקציה אשר רק לבני הנוער המבוגרים באירוע ישתעממו ולהפך. בשל כך חשוב להקדיש לא מעט מחשבה על האטרקציה בה תבחרו, כאשר המטרה היא למצוא אטרקציה אשר תענה הן לבני הנוער והן למבוגרים באירוע. דוגמא טובה לאטרקציה לאירועים אשר תספק דרישות אלה היא בר מתוקים אשר ביכולתו לספק קינוחים מדהימים להקל הבוגר ודוכני ממתקים עם הפעלות שונות לקהל הצעיר.

אם מדובר באירוע בו הקהל הינו בני נוער בלבד, הרי שעומדת מולכם משימה פשוטה מאוד, מאחר וקיים מגון עצום של הפעלות ואטרקציות לאירועים עם סוג זה של קהל כגון: מופע רקדנים, מסיבת קריוקי, מופע פירוטכניקה ועוד…

חשוב להבין כי האירוע כולו סובב סביב כלת בת המצווה אשר חוגגת את המעבר מגיל ילדות לנערות. ולכן יש צורך במתאמה של אופי האירוע לאופייה של הנערה. כך שלנערה ביישנית לא יתאימו הפעלות או אטרקציות בהן היא תצטרך לקחת חלק פעיל. ונערה בעלת אופי כריזמטי עם בטחון רב תתאכזב אם האטרקציות וההפעלות לא ידרשו ממנה לקחת חלק פעיל אשר יהפכו אותה למסמר הערב.

2012-10-11T13:36:07+00:00