Home/בלוג/כיצד לתכנן מסיבת בת מצווה מדהימה שלא תשכח?

כיצד לתכנן מסיבת בת מצווה מדהימה שלא תשכח?

בעבר היה נהוג לחגוג לגברים את אירוע בר המצווה באופן מרשים ושמח במיוחד, כשעל הבנות היה מקובל להסתפק באירוע בת מצווה צנוע. והרי שבויכוח בין מעמד הגבר למעמד האישה, כבר בגיל צעיר ניתן להבחין בפערים. אך כיום ניתן לשים לזה סוף אחת ולתמיד, לפחות בנושא מסיבת בת מצווה באופן ברור.


אטרקציה מדהימה למזכרת

כיום ישנו טרנד אשר כבר כבש את רוב האירועים, וכעת ניתן למתוא את הטרנד הזה גם באירועים של בת מצווה. טרנד זה הוא תא צילום לבת מצווה אשר זהו תא נייד אליו ניתן להכניס מספר אנשים ולצלם אותם כאשר באותו רגע הצילום יוצא. כמו כן, לצידי צא הצילום ניתן יהיה למצוא פריטים כמו: פאות, כובעים, איפור, תחפושות ואביזרים נוספים.


מה מומלץ לבצע בתכנון מסיבת בת מצווה?

טרם הפקת אירוע בת המצווה יש לקבוע תאריך ושעה למסיבה כאשר כאן יש לשים לב לשאר האירוע של החברים של הילדה שלנו ולבחור תאריך בשבוע בו לא מתקיימים יותר מידי אירועי בר\בת מצווה. וזאת על מנת לוודא כי כל חברים של הילדה שלנו אכן יופיעו. לאחר מכן, יש להחליט על הבידור במסיבה. או אם תרצו מה יהיה נושא המסיבה? כאשר לרוב אנשים נרתעים מעצם הרעיון הזה וחושבים כי זה רעיון אשר דורש עבודה קרה ומיותרת. אך חשוב להבין כי בחירה של רעיון מרכזי למסיבה, מרכז סביבו בקלות את שאר המרכיבים כגון: האטרקציות, המוזיקה, התפאורה ועוד… נושא מרכזי למסיבה יכול להיות מגוון רחב של רעיונות כגון: זמר או להקה, בעל חיים כלשהו, מקצוע ודמות קולנועית כלשהי.


רעיון מקורי של מתנה למזכרת

הכנת תיקי מסיבה לאורחים יכולה להוות כמתנה מושלמת ומרגשת לאורחים, כאשר אופציה זו לא חייבת לעלות כסף רב. כך שבסופו של האירוע ניתן יהיה לתת לאורחים תיק עם ממתקים והפתעות למזכרת מהאירוע. קיים מגוון רחב של עיטורים ומתנות לתיקים.

2012-10-11T13:43:51+00:00