Home/בלוג/כניסות יפות לבת מצווה

כניסות יפות לבת מצווה

מועדון האנגר 17 תל אביבהילדה שלכם כבר לא בדיוק ילדה, היא משתנה, מתבגרת, מוסיפה גובה כל יום ומגלה עניין בתחומים חדשים לגמרי. בקרוב יבוא הזמן לחגוג בת מצווה. ישנם דרכים רבות לחגוג את האירוע – מסיבות בת מצווה ביאכטה הן מאוד נפוצות בזמן האחרון – רק שמדובר באירוע יקר יחסית למספר המשתתפים בו ולא מתאים לכל ימות השנה בגלל מזג אוויר קר וסוער בחורף. ישנם גם מועדוני בת מצווה בתל אביב ובכל אזור המרכז שמותאמים במיוחד לאירוע. בכל אופן ובכל מקרה – לנערה חשוב מאוד לעשות רושם חיובי וצריך למצוא רעיונות לכניסות יפות לבת מצווה.

כניסות יפות לבת מצווה – בחירה לא פשוטה

כפי שכבר ציינו – האירוע הגדול והחשוב הוא לא רק בשביל ההורים והמשפחה – אלא חשוב במיוחד לנערה המתבגרת. בגיל בו עולם החברים הוא חשוב ומשפיע על האישיות והנורמות של הנערה – חשוב מאוד לייצור עבורה תחושת מיוחדות, כיפיות, רושם חיובי , אך מצד שני – לא רושם מוגזם וגרוטסקי. המכנה המשותף לכל הכניסות יפות לבת מצווה שמצאנו – הוא שמלה יפה, איכותית, שנבחרה בהתאם לאירוע ולפי טעמה של הנערה ולכן אנו ממליצים בחום – ישנן הרבה כניסות יפות לבת מצווה אך ללא שמלה מתאימה – האפקט יכול להיהרס.

אילו אפשרויות יש לנו ? – כניסות יפות לבת מצווה

מועדוני בת מצווה מציעים אפשרויות רבות לחוגגות. אחד האפשרויות הפופולאריות יותר לבחירה מבין הכניסות לבת מצווה שהשוק יכול להציע היא כניסה לבת מצווה בצדפה – בסגנון בת הים, עם מוזיקה מתאימה, שמלה מהממת כמו שאמרנו ויש לכם ממש כניסה מהסרטים. אם זה לא הסגנון שלכם – ישנם עוד הרבה כניסות יפות לבת מצווה – אחת הנחשבות יותר היא כניסת מחרוזת הפרחים – כניסה שכוללת זיקוקים, קרח יבש, הפרחת בלונים, אפקט תאורה, וכמובן פרחים מכל הסוגים – קטנים וגדולים שיוצרים אפקט מדהים. עוד אפשרות – כניסת פנסתר – מתאים כמובן לנערה שיודעת לנגן, הקטע המוזיקאלי מותאם ודורש תרגול מראש – אבל הזדמנות נהדרת לקצור פירות על ההשקעה בשיעורי המוזיקה ולייצר רושם של נערה לא רק יפה, אלא גם מוכשרת. עוד כניסות יפות לבת מצווה – כניסת מתנה, כניסת בארבי, בליווי דובי ענק , בתופים ומחלות, או אפילו עם מוזיקה מאח הגדול…

2013-06-10T08:42:50+00:00