Home/בלוג/לבחור קונספט לחתונה מבלי לחרוג מהתקציב

לבחור קונספט לחתונה מבלי לחרוג מהתקציב

יום החתונה הוא אחד הימים היפים ובעלי המשמעות הרבה בחיינו, לפחות במישור האישי והמשפחתי. החתונה היא יום שיא בחייו של כל זוג, יום אותו הוא מעוניין לעבור מצד אחד ככזה שלא ישכח וישקף את התחושה המיוחדת שחש כל אחד מבני הזוג, אך גם מצד שני שההשקעה בו תהיה ריאלית והגיונית ולא יהיה צורך לקחת בעקבותיו משכנתא… ניתן לבחור היום קונספט לחתונה שיתאים הן לאופיים של בני הזוג, העדפותיהם וטעמם והן לתקציב האישי שלהם. כיצד ניתן לעשות זאת?

להחליט מה חשוב יותר ומה פחות

ארגון חתונה מורכב מהרבה מאוד פרטים קטנים אשר נארגים זה בזה יחדיו כמו שתי וערב ויוצרים את האירוע המורכב הזה. אמנם חשוב כי אורחי החתונה יהנו, אך חשוב מכל הוא שהחתונה תשקף אתכם כאנשים, תהיה לטעמכם ושאתם לא תרגישו בה כזרים שהכל קורה סביבם אלא כחלק המרכזי באירוע כי כך הוא. החליטו במה חשוב לכם להשקיע יותר ובמה פחות. האם חשובה קניית השמלה או שניתן לשכור אותה במחיר מוזל הרבה יותר, האם חשוב להזמין זמר מסויים שישיר או שאתם יכולים להסתפק בתקליטן או להקה אנונימית שיעשו מצב רוח, האם אתם מעוניינים באוירה קלאסית ומפוארת שכפי הנראה תעלה גם יותר או שאוירה כפרית ומשפחתית תספק אתכם ותתן מנוח גם לכיסכם. חלקו את עוגת התקציב על פי הדברים החשובים לכם ורק לכם כי זהו קודם כל היום שלכם.

עיצוב משנה אוירה

עיצוב אירועים מקצועי יכול להוציא מן הכוח אל הפועל את הדברים החשובים לכם ולהצליח בתקציב העומד לרשותכם להפוך את המקום בו הנכם מתחתנים לאולם החלומות שלכם, למקום אשר יהיה ייחודי רק לכם. לעיתים שווה להקציב לסעיף של ארגון או עיצוב אירועים סכום מסויים אשר יחסוך לכם סכומים שאתם תוציאו במטרה לקרב את האירוע במציאות אל זה שיושב אצלכם בדמיון. בעל מקצוע יוכל לעשות זאת באמצעים פשוטים יותר ובתקציב נמוך יותר.

לשים את ארגון החתונה בידיים מיומנות

על מנת להביא לתוצאה שתאהבו תוך השקעה של פחות זמן יקר שלכם ניתן להעזר בשירותיו של מפיק חתונות או חברה להפקת חתונות אשר מסייעת לכם לארגן את האירוע שלו אתם מייחלים. היום ישנם גם אתרי אינטרנט אשר נותנים לכם שפע של עצות מעשיות כיצד לארגן את חתונתכם טוב יותר. אל תהססו לקבל רעיונות לחתונה באתר ארגון חתונות. ישנם אף אתרים, כמו זה למשל, שהלכו רחוק יותר ופשוט מציעים לכם על מגש של כסף את ארגון כל החתונה מא’ ועד ת’ כאשר עומדות לרשותכם מספר אפשרויות באשר למקום בו תיערך החתונה, הצלם, התקליטן וכל המרכיבים שמהם מורכב האירוע השלם. הם אפילו מציעים לכם לבלות את ליל הכלולות שלכם בבית מלון והכל כלול בחבילה אחת ובתשלום אחד. אין ספק כי זהו שירות שיכול לחסוך לכם הרבה זמן וריצות ולתת לכם תחושה שאתם בידיים טובות של בעלי מקצוע מיומנים שירכיבו יחד איתכם את האירוע שעליו חלמתם תוך השקעת זמן מינימלית שלכם.

לנהל משא ומתן קשוח

אם אתם בכל זאת מתעקשים לארגן את האירוע לבדכם, שימו לב כי לרבים מאיתנו (בעיקר הבנות…) ישנה נטיה להתייחס לחתונה על כל הנוגע לה בצורה אמוציונלית מאוד, לדבר מהבטן ומהלב ופחות מהראש ולראות בכל בעל אולם או גן אירועים את החבר הכי טוב. כאשר אתם מגיעים לאולם או גן השתדלו להתייחס לעניין קודם כל כאל עניין עסקי כי כזה הוא, לפחות עבור בעל המקום. נסו להוריד מחירים, לקבל במסגרת המחיר שירותים רבים יותר מאלה שהוצעו בהתחלה, אל תחליטו באופן מיידי ואימפולסיבי, לפחות אל תראו כי החלטתכם התקבלה באופן כזה. הראו קור רוח ובקשו לחשוב על ההצעה גם אם היא המוצלחת ביותר עבורכם. אם אתם רואים עצמכם כרגשניים בקשו מחבר או קרוב משפחה להצטרף אליכם ולנהל את המשא ומתן יחד איתכם.

היום ישנן אפשרויות רבות באשר למידה של ארגון החתונה על ידי בני הזוג. ניתן להעזר בשירותיו של מארגן חתונות מקצועי בחלק מהדברים, ניתן לארגן הכל באופן עצמאי וניתן אף לרכוש חבילה אחת במסגרתה יוענקו לכם כל השירותים המרכיבים את היום שכולו מוקדש לכם וישמר בזיכרונכם לאורך שנים.

2013-02-22T10:35:29+00:00