Home/בלוג/מארגנים בר מצווה – שלב אחר שלב

מארגנים בר מצווה – שלב אחר שלב

היום הגדול בפתחו ואתם רוצים לארגן אירוע בלתי נשכח. כיצד תוכלו גם אתם להפוך אירוע רגיל לאירוע מיוחד במינו? מה עושים כאשר מארגנים בר מצווה בדרך האחרת? תכנון אירוע בר מצווה ידרוש מכם לא פעם תושייה, יצירתיות ואפילו שיתופי פעולה כאלה ואחרים. להלן תכנון נכון שלב אחר שלב.

שלב ראשון- להכין את הרשימה מראש

השלב הראשוני מדבר על כמות האורחים המוזמנת מראש. כמה אנשים עומדים להיות חלק מהאירוע? האם מדובר בכמה מאות או באירוע מצומצם? רק לאחר שתערכו רשימה מדויקת תוכלו להמשיך לשאר הדברים.

שלב שני- בחנו את באי האירוע

מהם המוזמנים בפועל? האם מדובר בקהל מבוגרים או קהל שרובו ילדים? כאן יהיה עליכם לתת את הדעת לגבי תכנון כל הערב החל ממוסיקה, צילום ואפילו מנות הגשה שונות ביחס לכל מה שהכרתם עד היום. כאשר אתם יודעים את באי האירוע, אתם יכולים להקל על הבחירה ולתכנן את האירוע בצורה המשולמת ביותר.

שלב שלישי- לבחור את המיקום המתאים

לאחר שאתם יודעים את באי האירוע ואת סוג הקהל העומד להגיע ולהשלים את חווית השמחה, יהיה עליכם לבחור אולם פתוח או מקום סגור. במידה וכמות האורחים המוזמנים קטנה, תצטרכו לבחור מתחם שיעניק את האשליה הרצויה- אולם מלא ולא ריק ומאידך, אם יהיו לכם הרבה אנשים, תצטרכו לדאוג לרווחתם ולצור מקום או מתחם פתוח ומשוחרר גם אם מדובר בימות החורף- כאן יהיה עליכם לבחור מתחם שאותו תוכלו לתחום בברזנטים מיוחדים ואפילו מקורות חימום אשר יספקו את כל הנדרש.

שלב רביעי- בחירת שירותי המוסיקה

ערכו סקר שווקים מקיף, הטוב ביותר באשר לבחירת שירותי מוסיקה מתחיל ונגמר בשמיעה חוזרת ונשנית של כמה וכמה שירותי מוסיקה לרבות מוסיקאים, תקליטנים וכל מה שביניהם. יש לגשת למקום האירוע ולהתרשם מאירוע בזמן אמת.

שלב חמישי – להזמין את אנינות הטעם

השלב החשוב לא פחות מסכם את הדברים במנות הגשה. בחרו את מנות ההגשה והאוכל על פי אנינות הטעם של באי המקום, הזמינו מנות כשרות למהדרין או אפילו מנות ילדים ומבוגרים על פי רשימת המזומנים והעיקר? שתבצעו את הבחירות הנכונות.

2013-11-19T11:38:48+00:00