Home/בלוג/מה חשוב לזכור בהפקה של מסיבת בת מצווה

מה חשוב לזכור בהפקה של מסיבת בת מצווה

בתכם הקטנה שנולדה רק לפני כמה שנים הגיעה לגיל בגרות ועומדת לחגוג בת מצווה ואתם מבולבלים ולא יודעים מה לעשות כדי לצאת מהפלונטר הזה? אז הנה לכם רשימה של טיפים הקשורים בתהליך הפקת מסיבת בת מצווה.

מיהו קהל היעד של המסיבה

לפני שאתם עומדים לערוך מסיבת בת מצווה רצוי לבחון היטב את השאלה מיהו הקהל האמור להגיע לאירוע , האם מדובר בבני נוער בלבד או אולי גם בדודים ודודות . מסיבות בת מצווה רבות מתאפיינות בקהל הטרוגני הכולל בתוכו אנשים מסוגים שונים וגילאים שונים.

היכן תיערך המסיבה

מסיבות בת מצווה יכולות להיערך במקומות שונים, יש מי שתערוך מסיבת בת מצווה במועדון, ויש מי שתשקול אפשרות של מסיבת בת מצווה בגן אירועים או באתר היסטורי הנמצא באמצע הטבע. מה שחשוב הוא שהמקום שבו תיערך הבת מצווה יהיה נגיש ונוח לקהל האורחים.

אוכל קדימה אוכל

יש היום שפע של אופציות לאוכל שיוגש במהלך מסיבות בת מצווה , יש מי שמחליט להגיש מאכלים עממיים לאורחים באמצעות בר אקטיבי או דוכני מזון ויש מי שמחליט על שירותי קייטרינג מפוארים המגישים מנות גורמה. הכל כמובן בהתאם לתקציב של המשפחה החוגגת ולסגנון הקייטרינג המועדף עליה.

מי ישמיע מוסיקה במסיבה

עוד פרמטר חשוב הוא הפרמטר של המוסיקה שתושמע במהלך מסיבת בת המצווה, יש מסיבות בת מצווה שבהן המוסיקה היא של הרכב ג’אז ויש כאלו המעדיפים תקליטן תוסס או דווקא מעגל מתופפים או אולי קריוקי שבו משתתפים האורחים. אם מדובר במסיבה בהתראה קצרה, אפשר תמיד לארגן דיסקים טובים בעצמנו.

מה תהיה התכנית האמנותית למסיבה

איך נשעשע את האורחים איזו אטרקציה בידורית נציג בפניהם, האם נסתפק במה עמדות פלייסטישן, או שנציג בפניהם מופע קפוארה, או אולי מופע פירוטכניקה מדהים או אולי נערוך להם סדנה משעשעת. כאמור יש אין סוף אפשרויות אבל חשוב לזכור שרצוי שהתכנית האמנותית תהיה מתאימה לקהל היעד שמגיע לאירוע.

הכנת דרשה למסיבה

אחד המרכיבים הקבועים בכל טקס בת מצווה הוא המרכיב של דרשה, גם כאן התפתחו להן כל מני וריאציות , יש בנות הנושאות דרשה שכתבו בעצמן, ויש בנות שנושאות דרשה בסגנון הראפר, וכך הלאה והלאה.

מי יצלם את האירוע

האם ניתן לדוד שלנו שהוא חובב צילום לצלם את האירוע או אולי שאולי נזמין חברה המספקת שירות של צילום אירועים מקצועי, ואולי נפיק גם קליפ או מצגת כלשהי.

2011-02-28T13:56:26+00:00