Home/בלוג/מועדון חדש לבת מצווה

מועדון חדש לבת מצווה

טקס בת מצווההעולם משתנה, מתפתח וזז כל הזמן. עסקים ישנים נסגרים, עסקים חדשים נפתחים, ויש כאלה שמתפתחים. עולם האירועים הולך ומתפתח להמון מקומות. לצד אירועים צנועים ששמים את החוגג במרכז, אפשר למצוא אירועים ענקיים שעושים הרבה רושם, ואירועים נקודתיים, שבאים לענות על צורך ספציפי. אם חשבתם לפתוח מועדון חדש לבת מצווה – כנראה שחשבתם נכון. נערות בגיל 12-20 הם קהל היעד הצרכני הגדול והמתפתח ביותר של שנות ה-2000. מועדון חדש לבת מצווה מכניס אתכם לפלח השוק הזה, ויכול להיות עסק מניב ומצליח וזאת אם תבנו מועדון יפה לבת מצווה שכולל בתוכו מספר אפשרויות

כמה דברים שחייבים לדעת לפני שפותחים מועדון חדש לבת מצווה

  • מועדון חדש לבת מצווה חייב להיות ממוקם היטב, לנערים ונערות בגיל הזה אין עדיין רישיון ומיקום יהיה שיקול של ההורים לגבי אם לקחת את המקום או לא. כך למשל מועדון איי קלאב ידוע במיקומו המעולה! בכל מקרה , גם אם המיקום הוא טוב – דאגו לשת”פ עם חברת הסעות שמאושרת לעבודה ויש בה נהגים מקצועיים.
  • מועדון בת מצווה יכול להיות מתוחזק ומטופל היטב גם ללא מטבח, אם התמקמתם נכון – אתם יכולים לבנות שת”פ עם המסעדות בסביבה על אספקה של מנות – כך תרוויחו גיוון ותמנעו מהוצאה ענקית של בניית מטבח. אם העסקים יפרחו – פתחו מטבח משלכם.
  • רעיונות איך לחגוג בת מצווה יש בשפע – בת מצווה ביאכטה, בת מצווה בבריכה או אירוע רגיל עם שפע של אפשרויות. דאגו שהמועדון חדש לבת מצווה שלכם יתן משהו אקסטרא.
  • כניסה לבת מצווה היא עניין חשוב מאוד לכלה. דאגו שהמועדון חדש לבת מצווה שלכם הוא כשמו – חדשני והוא יכול להציע לכל חוגגת כניסה מיוחדת – בצדפה, עם קליפ, וכל מגוון האפשרויות שהשוק יכול להציע. שת”פ עם חברת הפקות יכול להיות מאוד משתלם.
  • קריוקי חובה ! – מועדון חדש לבת מצווה יכול לשמש גם בתור מקום לאירועים מסוג אחר, וציוד קריוקי מאפשר לעשות ערבי קריוקי ולמלא את המקום בכל ימי השבוע.
  • רכשו למקום ציוד הגברה משלכם – כך תוכלו להציע לכלה להיות הדי’גיי וגם תכלו לדרוש יותר על המקום .
2013-07-07T11:19:29+00:00