Home/בלוג/מועדון מושלם לבת מצווה מוצלחת

מועדון מושלם לבת מצווה מוצלחת

גיל 13 כבר מתקרב והחגיגות בפתח. אירוע בר המצווה הוא פרידה מהילדות ותחילת ההתבגרות. חשוב לזכור כי הילד שלכם כבר לא ילד ומצד שני, הוא גם לא מבוגר אחראי – נער. עשיית אירוע בר מצווה מסורתי היא דבר נפוץ, אבל לפעמים, בהתאם לנסיבות, פשוט לא הולכים על אירוע כזה אלא על משהו אחר ומשאירים את המסורת לשבת חתן. מועדון לחגיגת בר מצווה הוא אפשרות מצוינת לציין את האירוע ויש לחגיגה הזו הרבה יתרונות – הראשון הוא שמדובר בהוצאה כספית קטנה יותר, מכיוון שמדובר סך הכל במסיבה מושקעת לנער וחבריו במועדון לחגיגת בר מצווה. שנית – הארגון הוא הרבה יותר קל, רשימת המוזמנים קטנה יותר, אין מה להסתבך יותר מידי בביגוד, שמלות, מנות וכו’. היתרון האחרון – סביר להניח שנער וחבריו יהנו הרבה יותר במועדון לחגיגת בר מצווה מאשר באירוע מסורתי.

איך בוחרים מועדון לחגיגת בר מצווה ?

מועדון לחגיגת בר מצווה

מועדוני בר מצווה אפשר למצוא היום כפטריות אחרי הגשם – האופנה הלכה וגדלה עם השנים לערוך מסיבה מושקעת ולכן גם המקומות שמציעים לכם לחגוג. ראשית –הכינו תקציב, שנית, הכינו רשימה של מקומות אפשריים לחגיגה- הכי טוב באמצעות הרשת – חפשו ” מועדון לחגיגת בר מצווה “ ואפילו מקדו ” מועדון לבת מצווה בראשון לציון” או בכל עיר אחרת. לאחר יש רשימת מקומות חשבו על הפרטים הבאים :

– הגעה – הגעה בטוחה של המשתתפים היא קריטית, ולכן חשוב שהמקום לא יהיה מרוחק מידי ומבודד מיד.

– השגחה – במקום חייב להיות משגיח בודר מטעמכם וגם כמה מפעילים אחראיים מטעם המקום.

– מועדון לחגיגת בר מצווה יציע לכם גם אוכל ושתייה לנערים – משהו שמתאים לגילם ובאיכות טובה.

מקומות מגניבים לבת מצווה או בר מצווה יכולים להיות גם בבריכה, יאכטה או במקום תחת כיפת השמיים.

– שתפו את הילד שלכם בכל הקשור לבחירת המקום, המוזיקה, האוכל והמוזמנים – אבל אל תשאירו לו את כל העבודה – חשוב שילמד אבל גם חשוב שיקבל תמיכה.

– אל תשכחו לבלות היטב ולעשות גם משהו קטן\גדול לסבא ולסבתא.

2017-11-01T11:30:02+00:00