Home/בלוג/מועדוני בת מצווה

מועדוני בת מצווה

האם שמתם לב אך עבר הזמן כול כך מהר והנה הילדה שלכם מגיעה לגיל שבו חוגגים את הבת מצווה, כמה מרגש לעבור איתה את השלב ולראות אותה מתבגרת,בנוסף אם כול השמחה יש כמה סידורים שיש לבצע וזה כולל לדאוג ל- מועדון בת מצווה , לאורחים הנכבדים,למזון משובח ועוד אטרקציות כאלו ואחרות .

רק אתמול נולדה הילדה שלכם והנה היום כבר בת 12! כמה שאתם רוצים לגרום לה להיות מאושרת וליהנות איתה ולהפיק לנסיכה הקטנה אירוע שייזכר לעוד כמה שנים. חשוב מאד לחשוב ולא לשכוח על כל התקופה הקרבה מהמבט של ילדכם המתגברת, לנסות להיכנס לראש ולהרגשות שהיא חווה, על מנת להתאים לה מסיבת בת מצווה שתהיה לרווחה והילדה תהיה מסופקת ומרוצה , כמובן תזכרו שמאוד חשוב לילדה שלכם מה שהחברות והחברים מהכיתה יגידו יום למחרת בבית הספר על מה שהיה ב – מועדון לבת מצווה ומה הרושם הכללי שיישאר לאחר המסיבה.

בתחום הכסף, אין שום צורך להכריח את הילדה שלכם לחגוג במקום שהיא לא הייתה רוצה, תזכרו שכאשר אתם חגגתם היה מקובל לחגוג בצורה אחרת וסגנון אחר, אך מאז עברו כמה טרנדים וכיום יש להם רצונות מאוד ברורים משלהם ואין טעם להתערב בהחלטותיהם, חשוב שהם ייהנו מהאירוע ושהאירוע ישאיר את האורחים מרוצים.

חשוב לזכור שזוהי תקופה מרגשת חברתית לילדתכם , לעיתים החברה דורשת מה שקשה לילדים לתת אך בלי מודע הם נמצאים גם בחברה של ילדים מתבגרים העוברים את תקופת ההתבגרות שמפשיעה גם אליהם. האם אתם זוכרים איך אתם הרגשתם בתקופה הזאת, ואת מה שעברתם וחוויתם אז?

אני בטוח שלא תתנגדו מיחס והבנה ממי שהיה אז שסובב אתכם והיה מאפשר לכם לא להרגיש לבד או להיות קשובים ללחץ שאתם נתונים בו.

לסיכום, מועדונים לבת מצוות זוהי בחירה נהדרת לחגוג בה את בת המצווה

2012-12-10T14:51:16+00:00