Home/בלוג/מסיבות רווקות לדתיות – מדריך קצר למארגנת המסיבה

מסיבות רווקות לדתיות – מדריך קצר למארגנת המסיבה

מסיבת רווקות היא ההזדמנות האחרונה של הכלה וחברותיה לחגוג לפני כניסתה של המיועדת לחופה וקידושין. בשנים האחרונות מנהג מסיבת הרווקות הגיע גם לעולמן של הנשים הדתיות, כמובן עם שינויים קלים מתבקשים.

איך הכי כדאי לארגן מסיבת רווקות?

ארגון המסיבה יכול להתבצע בדרכים רבות. האפשרות הפשוטה ביותר היא הזמנת החברות לאחד הבתים, הכנת מטעמים למוזמנות והעברת ערב נעים באחווה נשית, עם שיחות אל תוך הלילה, החלפת מתנות, או אפילו שילוב משחקי חברה, קריוקי או שירה בציבור.

אבל זו ממש לא האפשרות היחידה. אפשר גם לצאת מהבית ולהעביר את מסיבת הרווקות למתחם ציבורי כלשהו. שפת הים, פארק או יער – יספקו אוירת טבע נעימה ויעטפו את מסיבת הרווקות באווירה מיוחדת. אפשר גם להעביר את מסיבת הרווקות לספא אך רצוי לברר תחילה האם מדובר בספא מופרד לנשים וגברים וכמובן האם האוכל המוגש כשר.

אילו פעילויות מתאימות עבור מסיבת רווקות?

כל אשה ואשה ומה שמתאים עבורה. ישנן נשים שבילוי ערב נשים משותף באוירה נעימה היא די והותר, אחרות ירצו לשלב פעילות בערב זה ואילו אחרות ישלבו פעילות מסורתית כהליכה למקווה או כהפרשת חלה עם מסיבת הרווקות.

בין הפעילויות המתאימות לערב נשים רווקות דתיות אפשר למצוא סדנאות שונות דוגמת סדנת בישול או אפייה, או הזמנת שפים ושפיות פרטיים אשר יבשלו עבור החוגגות. סדנת אפייה או בישול מהווה הזדמנות מצוינת לערב של גיבוש, עבודת צוות וכמובן… אוכל טעים בסיום.

לא על הבישול לבדו תעמודנה מסיבות רווקות לדתיות. אם אין התנגדות, תמיד אפשר להזמין מיסטיקנית לקריאה בקלפים, גרפולוגית, נומרולוגית וכיוצא בזה. מדובר בשעשוע המיועד לשמח את לב הכלה וחברותיה ותו לא. סדנא נוספת המתאימה במיוחד למסיבות רווקות לדתיות היא סדנת יופי וטיפוח אותה ניתן להעביר בספא או בבית. במהלך הסדנה יזכו הכלה וחברותיה בטיפולי יופי, פדיקור ומניקור. לא רק שמדובר בסדנה חווייתית אלא גם כהכנה ליום החתונה.

פעילות נוספת מקובלת היא משחקי חברה כמו משחקי פנטומימה, טקסי חלוקת מתנות לכלה, או הפעלה מוסיקלית ובנוסף ניתן להזמין מפעילה המתמחה במשחקים למסיבת רווקות. מתחלקים לזוגות, כל זוג בתורו מנסה לנחש שם של ספר כאשר אחת מהזוג מנסה להעביר לשנייה את שם הספר בפנטומימה או באמצעות ציורים, משחקי טריוויה בנושאים שונים, או חבילה עוברת – עוטפים מתנה בשכבות שכבות של עיתונים צבעוניים כאשר בין כל שכבה ושכבה מסתתרת שאלה והוראה למי להעביר הלאה את החבילה. מי שמגיעה למתנה – זוכה.

פעילויות המשלבות הליכה למקווה או הפרשת חלה

אין מניעה לקיים מסיבת רווקות בכל עת לפני מועד החתונה. ניתן לשלב שמחות ולשלב את מסיבת הרווקות עם הליכה למקווה. ליווי מוזיקלי של הכלה בדרבוקות ותופים והמשך הערב כערב נשים מהנה באחד הבתים. יש המשלבים גם את טקס החינה בערב זה.

אפשרות נוספת היא שילוב מסיבת הרווקות עם טקס הפרשת חלה. לכבוד הטקס ניתן להזמין רבנית אשר תדאג לספר על תהליך הכנת החלה והפרשת חלה, תחלק מתכונים, תספר על סגולות המצווה ותשלב אפייה ותפילה.

יש לשמח אשה ביום חתונתה, ואין דבר משמח יותר מערב נשים עליז ושמח, המשלב פעילויות מתאימות, הקפדה על כשרות ותנאים מתאימים לפעילות וכמובן התחושה הטובה של להיות מוקפת בהרבה חברות טובות ובאוירה נעימה .

2014-01-19T12:26:58+00:00