Home/בלוג/מסיבת בת מצווה – מדריך להורים

מסיבת בת מצווה – מדריך להורים

מסיבת בת מצווה היא חוויה חד פעמית

כהורים לילדים, רובנו מנוסים בארגון חגיגות יום הולדת בהן משתתפים החברים מהגן או בית הספר. אבל מסיבת בת מצווה אינה יום הולדת רגיל, וחשוב להתכונן אליה מספיק זמן מראש. גיל 12 הוא הגיל בו נכנסת הילדה לתקופה הסוערת של גיל ההתבגרות, תקופה שבה עיקר עניינה הוא בתדמיתה החברתית. משום כך, מסיבת בת מצווה מהווה עבורה הזדמנות חד פעמית לשדרג את מעמדה החברתי בין בנות גילה.

גם הורים רגישים ומתחשבים, המבינים את חשיבותה המיוחדת של חגיגת בת המצווה עבור ילדתן, עשויים לעמוד חסרי אונים מול האחריות הכרוכה בהפקת אירוע כזה. למעשה, עם השנים הולכת והופכת מסיבת בת המצווה יותר ויותר דומה לחתונה, על כל המשתמע מכך מבחינה ארגונית. כמה טיפים חשובים עשויים לעזור לנו לקבל את ההחלטות הנכונות בדרך לאירוע, כך שנוכל לחגוג מסיבת בת מצווה מהנה שתיזכר כחוויה חד פעמית הן עבור כלת השמחה והן עבור אורחיה.

מסיבת בת מצווה למקצוענים בלבד

ראשית, כדאי כבר בהתחלה להפנים כי הפקת מסיבת בת מצווה אינה יכולה להיעשות ללא עזרת אנשי מקצוע. לכן מומלץ לפנות לאחד מהמועדונים המתמחים במסיבות בת מצווה, ולתת להם לדאוג לכל מה שצריך. תגלו שאין סוף לדברים הנחוצים לבת מצווה, החל מבחירת המקום ועד לשירותי די ג’יי וקייטרינג. מועדוני בת מצווה יעשו בשבילכם את המיון והבחירה, ויציעו לכם חבילה נוחה ולרוב גם זולה יותר מזו שהייתם מקבלים לו הייתם פונים לכל אחד מהספקים בנפרד.

בחירת המועדון בו תקיימו מסיבת בת מצווה עבור ילדתכן היא בחירה לא קלה. מסיבה זו מומלץ מאוד לבצע סקר שוק ולהסתמך על מספר מקורות. האינטרנט יכול להיות מקור טוב להשוואת מחירים אך גם לקריאת דעות חיוביות ושליליות שכתבו הורים שהשתמשו בשירותי אותו מועדון. אפשרות קלה יותר היא להתייעץ עם הורים של חברותיה המבוגרות יותר של כלת השמחה, שכבר עברו את התהליך בעצמם, ויוכלו להמליץ לכם על המועדון בו ערכו מסיבת בת מצווה מוצלחת.

לא מתפשרים על בטיחות במסיבת הבת מצווה!

כשאתם מתלבטים לגבי מועדון, אל תסתפקו במפגש במשרדי ההנהלה. בקשו לראות את המקום בשלב ההכנות ואפילו להציץ לאירוע אמיתי. כך תוכלו להתרשם מכמה גורמים חשובים, ובעיקר מהיבט הבטיחות. ודאו שהאולם בנוי לפי התקנים, ללא הרחבות ותוספות לא חוקיות. בדקו שמערכת התאורה מחוזקת היטב, ללא קורות ומוטות ברזל המשתלשלים מהתקרה. חשוב גם שמערכת החשמל תהיה מוסתרת היטב מתחת לרצפה, כדי להימנע מסכנות מיותרות. זכרו כי בשונה מתחומים אחרים בארגון מסיבת בת מצווה, כאן לא תוכלו להפקיד את האחריות בידי הנהלת המקום.

שיהיה במזל!

2011-06-28T18:58:03+00:00