Home/בלוג/מצגת ייחודית להצלחת אירוע בת מצווה – בת מצווה לא שגרתית

מצגת ייחודית להצלחת אירוע בת מצווה – בת מצווה לא שגרתית

רוצים לצלם מצגת של בת מצווה לא שגרתית? כיצד תוכלו גם אתם לאתר אירועי בת מצווה מיוחדים? להלן כמה טיפים להשלמת המשימה.

טיפ מס’ 1- להקפיד על הפרטים הקטנים

אם אתם עומדים בפתחו של אירוע בת מצווה, קחו בחשבון את רקע הצילום. את הרקע תוכלו לבחור על פי קונספט האירוע או טעמה של כלת בת המצווה. מה תהיינה העדפותיה? האם בעניין של גינות או פרחים עסקינן או שאולי בעניין מגוון צבעי הקשת?

טיפ מס’ 2- אתרים נוחים לצילום

במסגרת השלמת אירועי בת מצווה מיוחדים, בחרו אתר שקט למדי. וותרו על מקומות רועשים בהם לא יהיה ניתן להתמקד בכלת בת המצווה או במילים אשר תאמרנה ברקע. אם אתם בוחרים לערוך את הצילום, הצטיידו באוזניות מתאימות וכך תוכלו לשמוע ולדעת את איכות הסאונד לאורך כל הצילום.

טיפ מס’ 3- לחזור על הצילום כמה פעמים

לפני שתעלו את הצילום העדכני, חזרו כמה פעמים על הצילום בדיוק כמו צלם מקצועי. בעריכה, תוכלו לבחור את הקטע הטוב מבין כל השאר. מומלץ לצלם כל פעם בזווית אחרת. אם אתם מצלמים את מברכי כלת בת המצווה, השתדלו לצלם לא מלמעלה ולא מלמטה אלא בגובה עיניים.

טיפ מס’ 4- אין מדברים בשעת הצילום

אם אתם שואלים את השאלות ומשמשים כמנחים, ראוי כי לא תדברו כאשר המרואיין עונה לכם. יש לצלם 20 שניות לפני תחילת הברכה ו20 שניות בסיום. כך תהיו בטוחים כי הדברים מתרחשים על הצד הטוב ביותר. צלמו מקום מואר אך לא מול האור. חשוב לציין כי עניין התאורה חשוב ומהותי ביותר.

טיפ מס’ 5- לשמור על השקט

כאשר מתרחש הצילום, יש לשמור על השקט הראוי. אין להפריע לצילום ומכאן שיהיה עליכם ועל חבריכם לכבות את מכשירי הטלפון. צילום מקצועי? הכול תלוי אם אכן תאמצו את כל הטיפים הרשומים במאמר שלפניכם.

זקוקים למידע נוסף? אין מי שיסייע לכם להשלים מערך הצילום? קראו אודות צילום מקצועי וטיפים שימושיים להשלמת המשימה והנה אתם בדרך הנכונה להצלחה.

2014-02-05T23:14:59+00:00