Home/בלוג/מקום לבר מצווה – במה בנים מתעניינים?

מקום לבר מצווה – במה בנים מתעניינים?

מועדון לבת מצווה בתל אביבבשנים האחרונות החלה מגמת “הבת מצווש” אצל נערות מתבגרות. אבל מה המצב בקרב הבנים המתבגרים?

משיחות עם בני נוער בגילאי 12-13 מסתבר שהתופעה מתחזקת גם בקרב הבנים שמתחילים לראות את חגיגת בר המצווה שלהם ברצינות גם כן. אם בעבר בחירת מקומות לבר מצווה, החליפה לחתן השמחה ובחירת הקישוטים והמוסיקה היתה לחלוטין נחלת האמא המאושרת, כיום גם הנערים המתבגרים מתעניינים בנושאים השונים הקשורים לחגיגה שלהם ומעוניינים לקחת חלק בקבלת ההחלטות, גדולות כקטנות בעצמם. החל מהמקום שיבחר להיות מקום לבר מצווה וכלה בסידורי הבלונים המפוארים שיעטרו את הכניסה לאולם.

מקום לבר מצווה – במה בנים מתעניינים ?

לבנים המתבגרים כיום אכפת מדברים נוספים ומגוונים. לעלמי החן אכפת גם מאתר שיבחר להיות מקום לבר מצווה שלהם, שיהיה בר מצווה מקורי , ולא רק ממקום מגרש הכדורגל הקרוב. הם יודעים כי מקום לבר מצווה יכתיב את אופי החגיגה שלהם; גודל מקום לבר מצווה יכתיב את מספר המוזמנים ונגזרת ישירה לכך היא כמות החברים שהם יוכלו להזמין. מקום לבר מצווה מזמן הפך מעניין שולי לאופנה של ממש. כיום בבחירת חצר האירועים או האולם יש לחשוב על יותר מהמחיר אותו צריך לשלם. אין אלו הימים של לפני 30 שנה שהמבחר נמוך ויש מעט מקומות המציעים להגיע אליהם. בקרב בני הנוער כיום נוצרת מעין אחווה של בני נוער אשר חוגגים את הגעם למצוות באותו האולם שנבחר להיות מקום לבר מצווה שלהם.

אז על מה צריך לחשוב בבחירת מקום לבר מצווה ?

בבחירת מקום לבר מצווה צריך לא לשכוח לחשוב על מיקום גאוגרפי. זכרו שמעבר לחברים של ההורים שלרוב מתניידים בקלות, ישנה חבורה מכובדת של בני 13 שצריכים גם הם להגיע בקלות לאולם שנבחר להיות מקום בר המצווה. מעבר לכך, מומלץ לחשוב על המנות שיוגשו במהלך האירוע, על אטרקציות לבר מצווה באולם שאפשר להזמין, על הלהקה שתנגן ותקפיץ את הקהל, על קבלת הפנים. נערים רבים עורכים קליפים אשר הם מוצגים בהם במקומות שונים; חוף הים, לונה פארק ואפילו ליד ספסל הלימודים. אך בסיכומו של דבר, הדבר החשוב ביותר הוא ביום האירוע פשוט להרגע ולהנות.

2013-05-01T09:43:42+00:00