Home/בלוג/מקומות לבר מצווה

מקומות לבר מצווה

מועדון לבת מצווה בתל אביבהשנים עוברות והילד הקטן חוגג בר מצווה, מזל טוב! יש המון פרטים, גדולים וקטנים שצריך לדאוג להם כמו : בגדים, איפור, הסעה, מוזיקה , מנות , שבת חתן, מוזמנים וכמובן, צריך לבחור מקום לבר מצווה מבין כל המקומות לבר מצווה שניתן למצוא.

מקומות לבר מצווה – איך נבחר ?

ראשית חפשו בגוגל ” בר מצווה המדריך הכולל ” כדי לקבל מושג וכמה רעיונות לאירוע.
כיום, ישנם אולמות אירועים רבים ומגוונים, העונים על כל דרישה וגחמה של מזמיני האירוע. ניתן למצוא מקומות עם מנות פשוטות יחסית, וכמובן שניתן למצוא מקומות עם מנות ועיצוב יוקרתי, והמחירים יהיו בהתאם. לכן כאשר אתם ניגשים לבחור מקום לאירוע מתוך מגוון המקומות לבר מצווה שיש לשוק להציע – הכינו רשימת דרישות ומגבלות שיש לכם. כך תוכלו לפסול מקומות לבר מצווה שלא מתאימים לסוג האירוע שלכם.

לפי מה נערוך רשימה לבחירת מקום ? יש המון מועדונים מומלצים לבר מצווה !
ראשית כל – תקציב, בואו נודה, יוקר המחייה מקביל אותנו בהרבה דברים, וגם כאן, אי אפשר להתפזר יותר מידי ובסופו של דבר צריך לחשוב למציאות מהחגיגה הפרטית שלנו. מקומות לבר מצווה שמים דגש על עיצוב מתן יחסית לחתונה, על מתן שירותים נלווים בגון איפור ותקליטן, ואם אכן הם קלעו לטעם שלכם, כנראה שאולי זה המקום. חשוב מאוד ! קחו המלצות ממי שכבר ערך אירוע במקום, אם קיבלתם יותר מידי פידבקים שליליים, כנראה שאולי כדאי לחפש אולם אחר – מקומות לבר מצווה לא חסר.

מה עוד ? – מיקום מיקום מיקום ! בני משפחה רבים מגיעים, חשוב לא לטרטר אותם רחוק מדי, אנשים מבוגרים כבר ראו הרבה מקומות לבר מצווה , חשוב שלא ירגישו אי נוחות ויתרשמו.

שימו לב שהמקום שהזמנתם יש חנייה בשפע, יש חניית נכים, ולא צריך להתהלך בתוך חול או בוץ מתוך החנייה כדי להגיע לאולם עצמו. כל מקום שמכבד את עצמו חייב את זה לכם ולאורחים שלכם, ולצערנו יש הרבה מקומות לבר מצווה שלא פועלים כך.

הטיפ האחרון שניתן לכם – עברו בקפידה על המנות שהמקום מציע, לכו לטעימות ושימו לב שכל מה שאתם צריכים לאירוע כלול ( שתייה חריפה, מנות ראשונות ואחרונות ) בלי הפתעות. לא חסר מקומות לבר מצווה שעושים תרגילים מהסוג הזה.

2013-05-16T00:19:28+00:00