Home/Articles, בלוג/מקומות מומלצים לצילום בוקר בת מצווה בטבע

מקומות מומלצים לצילום בוקר בת מצווה בטבע

אירוע בת המצווה שלך ללא ספק מהווה את היום הגדול בחייך, אך לפניו ישנה משימה חשובה מאוד אשר עומדת בפניך, והיא צילום בוק בת מצווה מקצועי אשר ישאר איתך לכל החיים. בכתבה הבאה תוכלו למצוא מספר המלצות למיקום המושלם עבור צילומי הבוק שלכן.

 

חוף הים

חוף הים מאפשר לנו ליהנות מתפאורה טבעית ופלאית אשר תבטיח לנו בוק בת מצווה בטבע מיוחד במינו. החול הרך ומי הים הצלולים מעניקים לנו לוקיישן מושלם אשר יסמל את ההתחלה של החיים הבוגרים שלנו בצורה הטובה ביותר. בנוסף, נוכל להצטלם על הסלעים המרשימים ושפת הים בדרך אופנתית ומהנה.

על חוף הים תוכלו לבחור בנושאים ייחודיים כמו בתולת ים או נסיכה מהאגדות כדי ליהנות מבוק יוצא דופן.

 

יער קסום

לרוב מדובר ביעד המבוקש ביותר עבור צילומי בוק בת מצווה. היערות רחבי הידיים בארץ מרשימים במיוחד ומהווים תפאורה מושלמת לבוק ססגוני ונפלא. תוכלו לבחור בנושא של ילדת הפרחים, נסיכה קסומה או חובבת טבע מושבעת כדי למצות את מלוא הפוטנציאל של יום הצילומים הזה, כך שקהל האורחים אשר יגיע לאירוע יוכל לראות את התמונות ולהתרגש יחד איתך. 

 

גבעות הכורכר

עוד לוקיישן מוצלח ונבחר עבור בוקים כאלו יהיה הגבעות המרשימות של אדמת הכורכר אשר נוכל למצוא לאורך הים התיכון. יהיה זה מדובר בנוף טבעי ומיוחד, אשר יכלול הרבה שמיים וצבעי אדמה יפים. אם ישנה גבעה ספציפית אשר בה אתן נוהגות לבקר בדרך קבע, יהיה זה מומלץ במיוחד להשתמש בה בתור סט לצילומים. 

 

דיונות וחולות המדבר

בנות הדרום ישמחו לשמוע על האפשרות המעניינת הזו לבחירה עבור מיקום לצילום בוק בת מצווה בטבע. בתפאורה מסוג זה תוכלו ליהנות מתמונות באמת מיוחדות אשר יתארו את היופי שלכן בדרך מאוד מחמיאה. בדומה לתיעודים מקסימים של נשיונל ג’יאוגרפיק, הדיונות והמדבריות שיש לנו בארץ מהוות תפאורה טבעית שאין שני לה.

 

נחל זורם

בין אם מדובר בנחל קטן או נהר גדול, לוקיישן לצילום שכזה יבטיח בוק נהדר אשר ישאר איתכן למשך חייכן. מומלץ לבחור בנהר או נחל מלא בפרטים מיוחדים כמו גשרים תלויים, מפלים קסומים וכדומה. האפשרויות לצילום בסט כזה יהיו מרובות ובנוסף תוכלו ליהנות מטיול בטבע.

 

זמן השקיעה

בין אם תבחרו בחוף הים, ביער או בגבעות, תמיד מומלץ בחום לקחת כמה תמונות בזמן השקיעה, כך גם בזמן העריכה והעיבוד של התמונות יהיה המון אפשרויות מגוונות למשחק, ואתם תוכלו להתרפק על התמונות היפות.

 

 

 

2017-02-13T10:54:22+00:00