Home/בלוג/מתנות מיוחדות לאירועים ולכנסים

מתנות מיוחדות לאירועים ולכנסים

כשאתם מפיקים אירוע, מעניין אתכם דבר אחד והוא, שהאירוע יצליח, יהפוך לאירוע בלתי נשכח, לאירוע שכולם מדברים עליו למחרת, בשבוע שלאחר מכן, וזוכרים אותו עוד שנים רבות קדימה. כדי להשיג מטרה זו, אתם משקיעים באין ספור תחומים ואלמנטים החל מהדברים הבסיסיים שצריכים להיות בכל אירוע, דרך האלמנטים הייחודיים לאירוע מסוג האירועים שלכם, וכלה באטרקציות וגימיקים שמבדילים בין האירוע שלכם לאירועים אחרים. ובכן, כדי שהאירוע שלכם יצליח, אתם צריכים דבר אחד: שהאורחים שלכם יהנו, ושיפיקו את הערך לו הם מצפים מהאירוע שלכם, לפחות.

לשמח את האורחים שלכם בדרך הנכונה

ישנה שורה ארוכה של דברים שאפשר לעשות כדי לשמח את האורחים שלכם, וישנה גם שורה ארוכה של דברים שאנשים עושים כדי לשמח את האורחים שלהם, אך זה בדרך כלל לא עובד. כדי להבין מה עשוי לשמח את האורחים שלכם, ומה סתם יוצר רעש מסביב, שאלו את עצמכם מה אתם הייתם שמחים לקבל או לחוות באירוע בו אתם מתארחים. אין ספק, שאחד הדברים שיכולים לשמח אתכם ביותר היא מתנה קטנה וסמלית, ועוד יותר מכך מתנה מיוחדת שמוענקת לכם, ויכולה להעניק לכם גם ערך רגשי, גם ערך אישי, ואולי גם ערך כלכלי.

כנסים ואירועים פרטיים ועסקיים

אירועים הם לא רק חתונות, חגיגות בר מצווה או ברית מילה. אירועים הם גם אירועים עסקיים של שוק שלם, אירועים עסקיים במסגרת חברה או עסק, כנסים מקצועיים, תערוכות וכדומה. בכל אחד מסוגי האירועים הללו, ישנו מגוון רחב של מתנות מיוחדות לכנסים ואירועים שתוכלו להעניק לאורחים שלכם מתוך מחשבה על ההקשר של נושא האירוע עצמו, ההקשר של תחומי העניין של האורחים שלכם, וההקשר הרגשי והאישי שאתם רוצים ליצור סביב האירוע, ואצל כל אחד מהאורחים שלכם.

מתנות ייחודיות ויוצאות דופן

מתנות מיוחדות יכולות להיות מתנות קטנות וסמליות המשקפות מסר עם משמעות. בכנס אסטרטגיה של חברות ייעוץ, אפשר למשל לחלק משחקי אסטרטגיה מהודרים. בכנס המתקיים סביב עולם הקוסמטיקה, אפשר להעניק סט קוסמטיקה ייחודי עם מוצרים חדשניים ויוקרתיים, שאינם ניתנים להשגה באירועים פשוטים יותר. ואפשר לבחור מתוך מגוון רחב של מתנות מיוחדות המוצעות על ידי חברות קד”מ וחברות הפקה של אירועים וכנסים, שיכולים לסייע לכם בהגדרת המתנה המושלמת לאורחים שלכם, ובחירת המתנה האידיאלית אותה תעניקו לאורחי האירוע.

להשקיע מחשבה במתנה האידיאלית עבור האורחים שלכם

הדבר החשוב הוא שתקדישו מחשבה רבה לסוג המתנה שאתם רוצים להעניק לאורחים. מה הוא ההקשר של האירוע, מה יכול לשמח את האורחים שלכם, מה יכול ליצור בעיניהם משמעות, מה יכול לתת להם הרגשה של וואוו, הרגשה שמישהו חשב עליהם, שמישהו ממש יודע מה מעניין אותם, וידע להעניק להם מתנה מותאמת אישית לכאורה. כשתדעו את התשובות לכל השאלות הללו, תדעו בדיוק מה המתנה המתאימה לחלוקה לאורחים באירוע שלכם.

2014-01-23T14:32:09+00:00