Home/בלוג/קוסם כאטרקציה לבר מצווה

קוסם כאטרקציה לבר מצווה

להורים רבים ישנו רצון לחדש ולהפתיע את החברים שלהם, כמו גם את החברים של הילד עם בר מצווה מקורית, מרהיבה וכזאת שלא דומה לאף אחת אחרת. לא קל להגשים מטרה זו. במקרים רבים נדרשים תקציבים גדולים עד כדי כך שלא ניתן לדעת האם ההשקעה תכסה את עצמה. כדי לרתק את הילדים והאורחים, ועל מנת להפיק אירוע שייזכר למשך שנים רבות – לא תמיד צריך להוציא הון. אחת הדרכים לעשות זאת היא ע”י הזמנת קוסם לבר מצווה.

להנעים את הזמן כבר בקבלת הפנים

פרק הזמן בין תחילת הגעת האורחים ולבין תחילת האירוע נמשך לרוב בערך כשעה. בזמן הזה אנשים מסתובבים ואוכלים. חלקם משתעממים די מהר. הזמנת קוסם לבר מצווה תהפוך את פרק הזמן הזה להרבה יותר מעניין בעזרת מופע קלוז-אפ. לא מדובר במופע שדורש התקבצות סביב במה. הקוסם מסתובב בין הקהל בזמן המופע ומבצע קסמים ולהטוטים שונים לאורחים ממרחק אפס. מופע זה מתאים בעיקר לשלב הזה באירוע אבל גם תוך כדי האירוע עצמו כאשר האורחים ישובים סביב השולחנות.

מופע קסמים

האירוע המרכזי הוא כמובן מופע הקסמים עצמו. רצוי לבחור קוסם שמסוגל להציג טריקים שהם מעבר לשליפת שפן או יונה מתוך הכובע. רצוי לבדוק את ערוץ היוטיוב שלו ולצפות בכמה שיותר סרטונים לא רק על הקסמים שלו אלא גם מתוך הופעות שלו אצל אירועי בר מצווה אחרים. חשוב מאוד לדאוג שהמקום בו אתם עורכים את האירוע מתאים למופע קסמים. תאורה, במה ומקום להתארגנות הינם חיוני לכל קוסם. יש לתאם זאת מול נציגי האולם.

מופע להטוטנות

על מנת להיות קוסם מוצלח, הדבר החשוב ביותר פרט לתרגול הוא זריזות ידיים. לכן באופן טבעי, רבים מהקוסמים הם גם להטוטנים. כאשר אתם מזמינים קוסם לבר מצווה רצוי לבדוק איתו אם הוא גם להטוטן. זה יוסיף המון עניין וצבע למופע שלו. המופע יהיה הרבה יותר מעניין ממופע של אמנים אחרים מסוגו. מה מופע כזה יכול לכלול מעבר ללהטוטנות המוכרת?

  • קריסטלים – מופע זה ידוע בשמו השני גם כקונטקט ג’אגלינג: הלהטוטן עושה שימוש במספר כדורי בדולח ויוצר בעזרתם לא רק להטוטים אלה אשליות תנועה.
  • מופע אש – אם בר המצווה של הילד שלכם מתרחשת בחנוכה אין דבר שיתאים יותר מאשר להטוטי אש עם חרבות, מניפות, כערות וחבלים.

מופע קסמים למבוגרים

אין ספק שאירוע בר מצווה נועד בעיקר לילדים, אבל אין כל סיבה שהמבוגרים ישתעממו במהלכו. כאשר אתם מזמינים קוסם לבר מצווה, רצוי לוודא שיש לו חלק במופע שיתאים גם למבוגרים. זה לא חייב להיות בזמן המופע המרכזי. זה יכול להיות גם לאחר שהילדים עברו לאטרקציה אחרת.

סדנאות

הפעלת הילדים בבר המצווה היא הסוד הגדול להצלחתה ולמניעת בלגן גדול שנובע משעמום. סדנאות קסמים וג’אגלינג ירתקו את הילדים לא פחות מאשר המופע עצמו. זוהי דרך נהדרת ללמוד מיומנות חדשה או לפתח מיומנות קיימת.

2014-11-25T21:37:29+00:00