Home/בלוג/קריקטורות לבת מצווה

קריקטורות לבת מצווה

איך לבחור אטרקציות למסיבותהאטרקציות וההפעלות כיום לטובת בת המצווה הן מרובות ומגוונות. כאשר אחד הטרנדים היותר מוצלחים בשנים האחרונות הוא ללא ספק קריקטורות לבת מצווה. אטרקציה זו של קריקטורות לבת מצווה מאפשרת לנו כמארחים וכבעלי האירוע, לשלב את שאר המוזמנים לקחת חלק באירוע. ארטקציה זו הינה מהנה ומקורית בשל עצמה כמו גם שהיא מאפשרת לנו להעניק למוזמנים אשר הגיעו לבת המצווה מזכרת משעשעת ויפה של קריקטורה מהערב המושלם.

אז איך לערוך מסיבת בת מצווה שלא תשכח

אחת הדרכים היותר טרנדיות ומוצלחות בשנים האחרונות היא כאמור, אטרקציית קריקטורות לבת מצווה. אטרקציה חוויתית זו מוצלחת מאחר והיא מאפשרת קריקטורות לבת מצווה ומהווה כמתנה מדהימה בעלת ערך אישי לכל אחד מהמוזמנים לאירוע. וודאי כי אין הרבה אטרקציות לבת מצווה שכאלה, כאשר אטרקציה זו מתבצעת על ידי צייר כישרוני ומיומן שיגיע לאירוע ויצייר את האורחים בצורה הומוריסטית ומשעשעת.

בנוסף צייר זה יצייר את בעלת השמחה, כאשר ציור זה יקדם את פני האורחים בכניסה למקום האירוע. כמו גם האופציה להשתמש בציור באיור על גבי כרטיסי הביקור. אחת ההמלצות לקריקטורות לבת מצווה היא להעניק מתנה של תמונות של יחידים או קבוצות לכל המוזמנים לאירוע, זה לא עוד אחד מתוך המוני גימיקים לבת מצווה, מאחר וזו כאמור מספקת מתנה מקסימה ממכם לאורחים.

טיפים ורעיונות לאירוע בת המצווה

מומלץ מאוד לשלב הפעלות לבת מצווה אשר מאפשרות את שילוב המוזמנים באירוע הנהנים ממגוון אטרקציות משעשעות. בין אטרקציות והפעלות לבת מצווה אלה, מומלץ וזהו אחד הטיפים לבת מצווה היותר חשובים לשלב בתחום רחבת הריקודים על מנת להביא לבת מצווה מושלמת אטרקציות כגון: הפקה של זוהרים וממתקים, הפקת תמונות מגנט, בר ממתקים אקטיבי, בר ממתקים פאסיבי, בובות ענק, להקת מתופפים, כנריות, בקבוקי אלכוהול מרקדים, רובוט לדים, רצפת לדים, מסך sms, צלם מחזיקי מפתחות, סרטון בספרון, ציורי גוף זוהרים באולטרה, רקדניות – הפעלת קהל, חייזרים מרקדים.

2013-04-04T11:05:24+00:00