Home/בלוג/תא צילום לבת מצווה – הזיכרון המושלם

תא צילום לבת מצווה – הזיכרון המושלם

כי גם לכלת הבת מצווה מגיע

הויכוח הנצחי בין מעמד האישה לגבר מקבל, דווקא על אדמתנו, נוק אאוט ראשון לנשים כבר בגיל הילדות. זה קורה אי שם בין גיל 12 לבנות ו-13 לבנים, כשבעוד הבנים מקבלים אירוע גדול, מרשים ושמח במיוחד לכבוד בר המצווה, הבנות, לרוב, מסתפקות במשהו צנוע יותר. וזה עוד אחרי שהבנים זכו להיות אורחי הכבוד בברית המילה של עצמם!

אנחנו כאן כדי לשים לזה לסוף. גם להן מגיע, ובגדול. אז לגבי המנה העיקרית, נשאיר לכם את הרעיונות, המקוריות והיצירתיות שלכם איך להפוך את האירוע לחגיגה של ממש. אנחנו, מצידנו, נדבר איתכם על “התוספת” לארוחה – תא צילום עצמי לאירועים. הלהיט החדש של הקיץ.

תא צילום לבת מצווה – הלהיט הבא כבר כאן

הלהיט שכבש את אירועי החברה בישראל, והתפשט גם לתחום החתונות, מגיע כעת גם לחגיגות הבת/בר מצווה. תא צילום לבת מצוות הוא תא נייד אליו יכולים להיכנס מספר אנשים במקביל לצילום עצמי שיוצא ממש באותו הרגע. לצידי התא ימצאו הילדודס פאות, איפור, כובעים, תחפושות ואביזרים נוספים, הם יוכלו לבחור באיזה פורמט של תמונה לקבלה – אחת גדולה, 4 קטנות וכו’, וכל התהליך פשוט הרבה יותר מכל פיתוח תמונה בחנות צילום ממוצעת.

תא צילום לבת מצווה מחזק את אחת הנקודות החשובות לאירוע מוצלח – הזכירות שלו. תחשבו על זה: בגילאים האלו כולם חוגגים. כמעט כל שבועיים הולכים לאירוע אחר, בת מצווה במרבית המקרים. תמונה או תמונות, שאפשר לשמור, למסגר, או לתלות על המקרר, יוצרים זכירות. התמונות איכותיות ומחזיקות מעמד שנים רבות, וכמובן, אין הגבלה בכמות שלהן, ככה שכולם יכולים להצטלם כמה שהם רק רוצים.

תא צילום לבת מצווה ניתן להזמין באחת מחמשת החברות המתמחות בתחום, ומציעות תאים בעיצוב שונה ובמחירים שונים, שנעים לרוב על הציר בין 2,500 ₪ ל-3,500, תלוי בחברה שבחרתם ובאופי האירוע.

אז אחרי שהחלטתם להשקיע באירוע של ביתכם כל כך הרבה בכל תחום, כדאי שתשלימו את החגיגה בצורה הטובה ביותר האפשרית. עם תא צילום לבת מצווה – תזכו בזיכרון של אירוע מושלם.

2011-06-28T18:32:04+00:00