Home/בלוג/בת מצווה ביאכטה

בת מצווה ביאכטה

i club מועדוןהיום חגיגה של מסיבת בת המצווה הולכת ונהיית שונה ממה שהייתה בעבר. הנערה המתבגרת מבקשת לעשות רושם חיובי וטוב על חברותיה, ואירוע מסורתי זה אולי לא הדבר שהכי מתאים לה. אפשר, במקום או בנוסף לחגוג בת מצווה ביאכטה .

בת מצווה ביאכטה – לא יקר כמו שחושבים

רבים מאיתנו ששומעים את המילה יאכטה חושבים על יוקרה, מעמד, סטטוס, אבל גם הכסף הרב שישפך, אך היום לא כך הדבר – זכרו שאתם שוכרים וחוגגים בת מצווה ביאכטה, לא רוכשים אותה, זוהי עלות שונה לחלוטין. אנו מייעצים, לפני קבלת החלטה סופית, בררו כמה עולה בת מצווה ביאכטה .

בת מצווה ביאכטה – טיפים

– חשוב להזמין את האורחים לשעה ספציפית, ולבקש מהם לדייק – אנו רוצים לצאת לים ולחגוג בת מצווה ביאכטה כמו שצריך . שלא כמו באירוע של מועדון בת מצווה בתל אביב, כאן הדיקק חשוב מאוד ואתם מבינים מדוע.

– חשוב למסור לאורחים לאכול אוכל כבד מידי לפני הגעה לבת מצווה על יאכטה, למי מאיתנו שיש מחלת ים, וגם אוכל יוגש באירוע ( אתם מתכננים אותו, לא ? )

– זכרו לשים קרם הגנה בשפע וללבוש משקפי שמש, בלב ים השתקפות המים חוזרת החוצה, מה שמגדיל חשיפה לשמש, לא היינו רוצים שהאורחים שלנו ישרפו בחגיגת בת המצווה ביאכטה, נכון ?

– הצוות המלווה את האירוע הוא מקצועי ומוכן לכל תקלה, אך זכרו כי מדובר עדיין בנערים ונערות צעירים, ומוטב כי כמה מבוגרים ישגיחו על חגיגת בת המצווה ביאכטה , הרי גם הם יכולים לבלות , לא ?

– הנחו את האורחים להביא מגבות ומצופים לצעירים, וזכרו כי המים צוננים מהרגיל, אבל מתרגלים!

אירוע מיוחד ומקורי

אם חיפשתם מקומות מקוריים לבת מצווה – בת מצווה על יאכטה היא לא חגיגה במקום רגיל ובנאלי, היא משהו יחודי, שבתכם תיקח בזיכרונותיה לעוד שנים רבות, כפי שכבר ציינו, העלויות אינן גבוהות כפי שנדמה לכם, ואתם יכולים לעשות חגיגת בת מצווה ביאכטה במחיר זול יחסית, ולא במקום האירוע המסורתי – אלא בנוסף. רק זכרו שלא כדאי לעשות זאת באותו יום או יום אחרי האירוע המסורתי – חגיגת בת מצווה ביאכטה יכולה להיות מאוד מאוד מעייפת…

2013-05-09T09:51:24+00:00