Home/בלוג/כמה עולה מועדון לבת מצווה

כמה עולה מועדון לבת מצווה

i club מועדוןמועדוני בת מצווה כיום ניתן למצוא הרבה כאשר מחיר השכרתם הינו נתון שרירותי וסובייקטיבי בהתאם לסוג ושירותי המועדון. לכן לשאלה כמה עולה מועדון לבת מצווה? ניתן להשיב כי מחירי השכרתם של מועדוני בת מצווה נע מ-4000 4500 ש”ח ל-5000 6000 ש”ח, כאשר הנתון אשר מהווה משקל בתעריף ההשכרה של המועדון הוא האלמנטים השונים על סוגם וייעודם אשר מוסיפים ומנפחים את מחיר החבילה אשר מציע המועדון.

מה מועדוני בת המצווה מציעים?

באופן סטנדרטי מועדוני בת מצווה פרט לכך שהם מציעים מועדון יפה לבת מצווה ונוח המשולב ברחבת ריקודים ענקית ובחלל גדול ופתוח. כמו גם את כל הציוד החדשני אשר נדרש לטובת אירועים מוצלחים וטובים.כאשר ניתן למצוא בין שאר שירותיי המקום מקייטרינג איכותי אשר ידאג לפן הקולינרי של האירוע בשילוב של צוות הפעלה שילווה את הנערה לאורך האירוע וידאג להקפיץ את המוזמנים ולדאוג לאקשן באירוע בת המצווה. אלמנטים אלה הם אשר הופכים את התשובה לשאלה כמה עולה מועדון לבת מצווה לסובייקטיבית.

אטרקציות נוספות

ניתן לומר בוודאות כי עלות אירוע בת צווה תעלה אם ברצוננו כהורים לשלב באירוע של בתנו את אטרקציית בר המתוקים והקינוחים אשר ימתיק את האירוע ויהווה כמעין חוויה קולינרית יוצאת דופן שבאפשרותה להרים את רמת האירוע נפלאות. דוגמת בר הקינוחים והמתוקים הינה דוגמא אחת אך כמספר האטרקציות כך מספר האופציות שניתן לשלב באירוע ולאלמנטים אלה יש משקל במחיר האירוע במועדון לבת מצווה.

כלל האצבע!

כלל האצבע אומר כי אפילו במועדון חדש לבת מצווה ניתן לומר כי המחיר שלו הוא 5000 ש”ח לאירוע מוצלח ומכובד המכבד את המעמד של בת המצווה של הנערה הצעירה. מחיר זה הוא המחיר הנפוץ ביותר ולמעשה מהווה כממוצע לטווחי המחירים אשר מציעים מועדוני בת המצווה השונים ברחבי הארץ.

טיפ!

מומלץ וחשוב מאוד לבצע סקר שוק על מנת להיוודע לכל המחירים המוצעים בשוק וכך ניתן יהיה לבצע את הבחירה המתאימה ביותר לנו.

2013-03-21T14:20:11+00:00