Home/בלוג/כניסות לבר מצווה

כניסות לבר מצווה

מועדון לבן white club לבת מצווההכל כבר מוכן. הבן שלכם, שהיום הופך לגבר בא אליכם כדי שתלמדו אותו לקשור את קשר העניבה. “בוא נקשור לך” אתם אומרים. “לא” הוא אומר. הוא גדול והוא רוצה לבד. ביטויים כאלו של עצמאות לא מאוד חדשים לכם, מאז שהבין את המשמעות של הגיעו לגיל שלוש עשרה הוא נוהג ביראת כבוד כלפי הגעו למצוות, אבל עדיין. זה הבן הקטן שלכם.

המסיבה

האורחים כבר החלו לזרום לתוך האולם. שכרתם מועדון בר מצווה בתל אביב, גדול יפה ומיוחד כדי לחגוג את הגיעו למצוות. כולם מתחילים במינגלינג קל, סוג של מפגש חברתי ומשפחתי. אתם משאירים את בינכם בחדר האחורי לקחת כמה נשימות, ויוצאים החוצה לקבל את פני האורחים.

כניסות לבר מצווה של ההורים

גם את מתרגשת. זה אירוע שעמלת עליו הרבה. קנית שמלה מרהיבה ואת מרגישה קצת כאילו את שוב בחתונה שלך. האורחים רואים את פנייך ומחמיאים לך את האולם, השמלה ועל מה לא. אתם נכנסתם כשמתחיל להתמלא אותו מועדון בן מצווה תל אביב היתה בחירה טובה, אתם חושבים. קרוב להרבה אנשים הביתה. אנשים רבים הגיעו. אתם מתרגשים כשחלק מהמבטים מופנים אליכם. ואתם עוד נכנסתם מהצד, כשלא היו אמורים להתסכל עליכם.

כניסות לבר מצווה- חתן בר המצווה

בחרתם היטב את המועדון, היו מגוון אפשרויות כמו מועדון דיפרנט, מועדון איי קלאב, מועדון ליאו, מועדון לבן ועוד. כעת האולם כבר מלא וכולם ישובים במקומותיהם. האורות מתחילים להראות את קסמם, המוזיקה מתחילה להשתולל ו!….

רגע, רגע, רגע. לסיפור הזה, יש הרבה סופים אפשריים, כמספר כניסות לבר מצווה אפשריות. כניסות לבר מצווה צריכות להיות כמה שיותר יצירתיות בשביל לייחד, לרגש ובעיקר, לשים את הדגש על חתן בר המצווה.

והאפשרויות לאותן כניסות לבר מצווה? אינסופיות!

כניסות לבר מצווה – אפשרויות

“הקלאסית”- כל האורחים יושבים במקומותיהם, שיר מרגש בוקע מהרמקולים. חתן בר המצווה צועד לתוך המקום בצעדים בטוחים וחיוך מבוייש. כולם מוחאים לו כפיים.

“העפה”- כל האורחים מביטים לעבר פינה מוארת ממנה עוד להגיח החוגג. פתאום שומעים רעש מהשמיים. כולם מביטים למעלה ורואים מסוק ממנו יורד החוגג.

הנקודה היא שכל דבר שתבחרו שתתאים לחוגג תהיה מיוחדת וייחודית, והכל אפשרי!

2013-07-07T10:01:49+00:00