Home/בלוג/מסיבת בת מצווה

מסיבת בת מצווה

מועדון בר מצווההילדה הקטנה, שרק אתמול נולדה, כבר מתקרבת לגיל 12, אפשר לומר שהיא כבר נערה והחגיגה בפתח. בסקירה זו תוכלו לקבל מספר טיפים כיצד לערוך מסיבת בת מצווה שמחה ומוצלחת ככל הניתן. לפני שנתחיל אנו מייעצים לעשות חיפוש קצר באינטרנט – “מועדוני בת מצווה “, חפשו גם אולמות ואטרקציות שחשבתם עליהם וקבלו מושג ראשוני, אך אל תתחייבו לשום רעיון – יש המון דרכים לחגוג מסיבת בת מצווה והדבר דורש מחשבה.

מסיבת בת מצווה – כמה טיפים לאירוע מושלם

– אם בחרתם לערוך את מסיבת בת מצווה בתוך אולם או גן או מועדון בת מצווה במרכז, שימו לב שיש מספיק חנייה עבור כל האורחים שלכם, כולל חניית נכים. במקומות רבים, בעיקר בערים הגדולות, אין פתרון הולם לבעיה זו, מה שיכול להעיק על האורחים שלכם. אנחנו רוצים מסיבת בת מצווה מושלמת, לא ?
– כאשר עורכים את רשימת המוזמנים למסיבת בת המצווה , חובה לבצע אישורי הזמנה כדי למנוע מצב שאורחים רבים לא יגיעו ואתם תישאו הוצאה פיננסית גדולה. על מנת למנוע מבוכה, חלקו את הרשימה לקבוצות ותנו לחברים לבצע את אישורי ההזמנה למסיבת בת מצווה שלכם .
– כאשר אתם סוגרים עם בעל מועדון בת מצווה בתל אביב למשל מקום לחגוג מסיבת בת מצווה , שימו לב שכל הפרטים הקטנים מופיעים בחוזה ויש להם עלות ברורה, על מנת למנוע מצב שאתם מחויבים יתר על המידה בגלל אי הבנה כזו או אחרת.
– הקפידו לסגור את כל הפרטים הקטנים יום לפני מסיבת בת מצווה, ולא להשאיר כלום ליום האירוע מלבד תספורות, מקלחת ולבוש. את היום עצמו העבירו ברגיעה ובבילוי משפחתי, בהנאה מהציפייה ואפילו בנמנום קל, יש מסיבה בערב, לא ?

– הכל מוכן למסיבת בת המצווה ויוצאים לאולם, זכרו שכל החברים והשכנים יבואו גם, ולכן חשוב לדאוג למצוא אדם אמין שישמור על הבית בזמן שאתם יוצאים, שתוכלו לחגוג בראש שקט.

– לפני תחילת האירוע, מצאו בן משפחה או חבר קרוב שיעזור בסגירת השולחנות בצורה טובה, פתיחת שולחנות אומר חיוב נוסף, שיתכן והוא מיותר עבורכם. מצאו חבר כדי שתוכלו להנות מכל רגע במסיבת בת המצווה שלכם ללא מחשבות מיותרות.

2013-05-16T00:18:25+00:00