Home/בלוג/עלות אירוע בת מצווה

עלות אירוע בת מצווה

אז מה משפיע, בעצם, על עלות אירוע בת מצווה? ובכן, ישנם כמה פרמטרים עיקריים.Different Club מועדון לבת מצווה

בראש ובראשונה, מן הסתם, המקום. מועדונים בת מצווה (וכמובן שגם מועדוני בר מצווה) כרוכים בעלות לא מבוטלת, כמו בכל אולם אירועים – בין אם זה תשלום על המנה (שגם אותה, כמובן, ניתן לשדרג – יש עלות בסיסית ועליה מוסיפים לפי רצון המזמינים – סטייק יעלה יותר מפרגית, לצורך הדוגמה). על זה לפעמים צריך להוסיף עלויות של קישוטים (עיצוב וכד’, למרות שזה לא בכל מקום), ואם אתם ממש רוצים להשקיע – דיג’יי זה משהו שבהחלט יעלה עלות אירוע בת מצווה. חלק מההפקות ב-מועדונים לבר מצווה פשוט ישמיעו את המוזיקה שלהם – ההמלצה שלי היא לבוא לאירוע לבדיקה, לראות איך המקום מתנהל עם המוזיקה ולקבל החלטה. להביא דיג’יי זו אפשרות שתמיד אפשר ללכת איתה, מן הסתם, אבל מדובר בעלות נוספת של עוד כמה אלפי שקלים טובים, ופה הזמן לציין משהו נוסף – עלות אירוע בת מצווה לא תכוסה מהמתנות. בשונה מהחתונה שלכם, אותה כיסיתם (אם היה לכם מזל) מהצ’קים שקיבלתם מהאורחים (טוב, בואו נהיה אמיתיים – בעיקר מהמשפחה), אתם לא באמת תופתעו לגלות שילדות בנות 12 לא מביאות מתנה בדמות צ’ק על סך 300 שקל. גם לא מתנה בשווי 300 שקל. לכן, חשוב לבדוק טוב טוב מה התקציב אותו אתם מקדישים להפקת האירוע של הגוזל המתבגר שלכם, ולא לחרוג ממנו – חבל לצאת מהחגיגה עם חוב שיכול להגיע בשקט לכמה עשרות אלפי שקלים.

דבר נוסף שעשוי לנפח עלות אירוע בת מצווה, הוא ההפעלה. כיום לא מספיק רק לעשות מסיבה (למרות שאל תתבלבלו – גם זה יבוא, רק בשלב מאוחר יותר של הערב). צריך גם הפעלה. זה לא משנה אם זו תהיה סדנת בלונים, סדנת שוקולד, משחקי חברה או כל דבר אחר (אל דאגה, יש עוד זמן עד שהחברות שלה יזמינו את הסקסולוגית. וגם פה, אל תטעו – גם זה יגיע…), גם ההפעלה הזו באה עם תג מחיר משמעותי.

מקומות מגניבים לבר מצווה יכולים להיות הפתעה נעימה, אבל יכולים להיות מוקש. יכול להיות שהצאצאית תרצה (או תסכים) לעשות את המסיבה שלה בפארק, ואז העלויות אמורות להצטמצם לאוכל, תאורה וכו’, אבל יכול להיות שהטיסה שלה עם כל החברים ללונה פארק באירופה “קצת” תחרוג לכם מהעלויות. זו דוגמה קיצונית למשהו שינפח עלות אירוע בת מצווה, אבל הבנתם את הכוונה…

2013-06-10T08:41:16+00:00