Home/בלוג/רעיונות לבר מצווה

רעיונות לבר מצווה

רעיונות לבר מצווה – הפעלות ומופעים

ההבדל המשמעותי ביותר בין אורח חיים ממוצע של אדם בוגר לבין זה של נער צעיר, הוא בצורך להפעיל את הנער, לאתגר אותו, לשעשע אותו, לעניין אותו, דברים שאדם בוגר אמור לדעת לעשות לעצמו. כך גם באירועים. אם בחתונה מספיקים מוסיקה טובה ואוכל טוב, הרי שבבר מצווה, רצוי מאוד להביא את הערך המוסף, ולחשוב על רעיונות לבר מצווה שיגרמו לחתן האירוע ולחברים שלו לשמור על התרגשות ועניין עד סוף האירוע.
רעיון אחד הוא מופע כלשהו, אפשרי גם כזה המחולק למספר חלקים לאורך כל הערב, מה שיוצר ציפייה להמשך. מופע קוסמות מצליח למשוך ולרתק בכל גיל ובמיוחד בגילאים האלו. גם מופע סטנד אפ או חיקויים עשויים להוות את ההבדל בין אירוע נחמד לאירוע שייזכר לטובה שנים רבות אחריו.
איזה עוד רעיונות לבר מצווה אפשריים? משחקים שונים נושאי פרסים מהווים מוקד משיכה בסוג האירועים הללו יותר מכל דבר אחר. דמיינו למשל סל קטן בצד האולם שכל מי שקולע זוכה בפרס. או למשל טורניר של כדורגל שולחן או הוקי שולחן, או אולי משחקים שונים, כגון פוצץ את הבלון (קושרים בלון לעקב של כל משתתף שמטרתו – לפוצץ את הבלון של המתחרה באמצעות הרגל). ניתן לשלב משימות שונות ופרסים אשר יהפכו את העניין לגדול אף יותר.

קריוקי

רעיון נוסף שישדרג את חגיגת בר המצווה שלכם הוא קריוקי. חשוב לדעת מתי ואיך לשלב קריוקי, כשהדגש העיקרי צריך להיות על כך שזה לא יהיה המוטיב העיקרי של האירוע, אלא תוספת נחמדה. כדאי להפוך את העניין לתחרות נושאת פרסים, ולחלק אותה על פני מספר שלבים של הערב.

סרט וידאו

הפתעה נעימה לנער בר המצווה הוא עריכה של סרט וידאו משעשע, בעזרת חבריו. אנחנו לא מדברים על סרט בנאלי שבו כולם מברכים אותו במזל טוב, אלא על משהו ערוך, מהוקצע, עם תוכן, שיגרום לקהל האורחים לצחוק ולהתרגש בו זמנית.
לסרט שכזה צריך להיערך מבעוד מועד ולהיעזר בחברים הקרובים ובמכרים של הנער החוגג.
תנו לדמיון שלכם לגלוש, שחררו את הרסן מחוש היצירתיות שלכם. כשמדובר על רעיונות לבר מצווה, אפשר להתפרע. גלו מה מעניין את הבחור הצעיר, מה מצחיק אותו, מה מרגש אותו, מה מרתק אותו, מה יגרום לו להודות לכם על הערב הזה מכל הלב. בהצלחה!

2011-06-28T18:43:50+00:00