Home/בלוג/משחקי הפעלה לבר מצווה

משחקי הפעלה לבר מצווה

כאשר מדברים על משחקי הפעלה לבר מצווה או אפילו על חיפושי הפעלה לבר מצווה, מדברים על בחירתה של חגיגת בר מצווה בת”א. משחקי החברה הם בהחלט הטרנד הבא של אטרקציות מוצלחות באירועים כאלה ואחרים. היכולת לשלב אתם באירועים באופן חוזר ונשנה בין הארוחות, הפסקות או אפילו בתחילתו של הערב, הם סימן להצלחת האירוע. להלן רשימה של משחקי חברה בלתי נשכחים אשר יהפכו כל אירוע בר מצווה למושלם ביותר.

לנשק עם הקצב

אחד המשחקים הידועים ביותר קשור ליכולת לנשק מספר נשיקות לפי המוסיקה. לפני שהמוסיקה נעצרת, יש להגיש כמה שיותר נשיקות, הילד אשר מצליח לנשק את מספר הנשיקות לפני הזמן, עובר למשימה הבאה וכאן למעשה מסתיימת המשימה ועוברים למשימה האחרת.

העברת החגורה מצד לצד

הדבר הבא מדבר על העברת החגורה מילד אחד לשני , גם כאן, מסיים המשימה הראשון מקבל משימה אחרת וכך ממשיך לו המעגל למשימות הבאות.

לפוצץ את הבלונים

כמו המשחק הישן והטוב, גם כאן יצטרך חתן בר המצווה לבחור זוגות ולשים ביניהם בלון. המטרה היא לפוצץ בלונים גב מול גב, גוף מול גוף והעיקר לפוצץ את הבלון הרבה לפני הילדים האחרים שקיבלו משימה זהה.

את המלך אמר אתם מכירים?

בין כל שאר המשימות, אפשר לשחק גם את המלך אמר. כאן למעשה מכריז המלך על המשימות והמבלבל או המתבלבל הראשון יוצא מהמשחק הרבה לפני. מי שנשאר אחרון הוא למעשה מנצח במשחק.

אטרקציות ומשחקים נוספים

במסגרת שאר המשחקים תוכלו לשלב משחקי שולחן כאטרקציות נוספות ולהשאיר את כל השאר פעורי פה בהתאם. המשחקים יוצבו בכניסת האולם ויעניקו את ערך המוסף בתחילתו של האירוע. לאחר מכן יוצאו השולחנות, זאת על מנת שלא לגנוב את כל תשומת הלב באמצע האירוע או כאשר מתרחשות משימות חשובות. משחק נוסף קשור בתליית בובה על התקרה וביכולת לנפץ אותה ולגרום לכל המתנות לזלוג ממנה. כל אחד מנפץ בתורו ורק מי שמצליח גורף את המתנות.

בסיכום דבר, את חגיגת בר המצווה ראוי כי תתכננו מבעוד מועד ובפרט שתחפשו את המשחקים השווים ביותר להשלמת הערב.

2013-11-19T09:55:53+00:00