Home/בלוג/רעיונות למתנות לבת מצווה

רעיונות למתנות לבת מצווה

בין אם עבור בת המצווה של בתך ובין עבור בת מצווה של חברה טובה – קנית מתנות לאישה זו אף פעם לא משימה פשוטה, גם כשמדובר באישה צעירה. לכן אם את מרגישה תקועה, הנה כמה רעיונות למתנות לבת המצווה.
כשבנות הכיתה מתחילות להגיע אחת אחת לגיל המצווה, עולה הצורך להעלות ברמה גם את סוג המתנות אותן בוחרים להעניק. אם עד עכשיו היה מספיק לקנות קופסת יצירה, הרי שלבת המצווה יש לתת מתנה קצת יותר מיוחדת ואיכותית. עם זאת לקנות מתנה לבחורה צעירה זו משימה אשר יכולה להתגלות כלא פשוטה, במיוחד אם זו לך הפעם הראשונה ואין לך ניסיון קודם. לכן אם את מתלבטת ואינך יודעת מה לקנות לפניך כמה רעיונות אשר לא ישאירו אף נערה צעירה אדישה.

מי יודע מדוע ולמה לובשת הזברה פיג’מה?
כי היא נוחה, נעימה וכיפית. ולכן פיג’מה תהיה מתנה אידיאלית בכל גיל, לרבות עבור נערת בת המצווה. ישנם סוגים שונים של פיג’מות מהן ניתן לבחור ביניהן פיג’מות עם הדפסי דיסני, פיג’מות סאטן או פלנל מפנקות ועוד שלל דוגמאות שיהפכו את שעת השינה להרבה יותר רכה ונעימה. כמובן שמומלץ לדעת מראש את המידה, במיוחד אם מדובר במתנה עבור חברה של הבת וכן לנסות להתאים את הסגנון הנבחר לסגנונה של מקבלת המתנה.

תיק צד מעוצב ואיכותי
גיל בת המצווה מסמן את המעבר מילדות לבגרות וממש ככל אישה קטנה, אין ספק שהנערה המתבגרת תזדקק לתיק. אין מדובר בעוד תיק בית ספר אלא בתיק צד בו היא יכולה לשאת דברים חשובים כמו למשל טלפון נייד, קרם ידיים, ליפ גלוס ודברים נוספים. ישנם סוגים שונים של תיקים מהם ניתן לבחור, עם זאת יש לזכור כי מדובר בנערה ולכן מלבד העיצוב הנחות צריכה לשחק תפקיד מרכזי. על התיק להיות בעל רצועה נוחה ומתכוונת וכן בגודל המתאים כדי שלא להכביד.
וכמובן שאי אפשר בלי חבריה הטובים של האישה – תכשיטים

כאן יש לך כמה וכמה אפשרויות ולכן תכשיטי זהב הם פתרון נהדר וייחודי. בין האפשרויות הפופולריות:
• עגילים מכל מיני סוגים – לרשותך מגוון רחב של עגילים ביניהם עגילי זהב צמודים, עגילים תלויים ועגילי חישוק ולהם סגירה בטיחותית המתאימה במיוחד לנערות. העגילים מגיעים במגוון רחב של עיצובים וסגנונות כך שניתן לבחור את העיצוב המתאים בקלות ובפשטות.
• שרשרת עם שם בהתאמה אישית – אם ברצונך להעניק מתנה מעט ייחודית באפשרותך לבחור בשרשרת עם שם בעיצוב אישי. בדרך זו ניתן לעצב את השרשרת מאפס תוך שבוחרים את סוג הגופן, סוג המתכת, את העיטורים השונים, את סוג השרשרת וכן את האורך הרצוי.
• שרשרת עם תליון ייחודי – היות ולא פעם עיצוב אישי דורש תוספת מחיר, אם לרשותך תקציב יותר מוגבל באפשרותך לרכוש שרשרת עם תליון ייחודי. ישנם סוגים שונים של תליונים בדוגמאות יפות מהן ניתן לבחור את הדגם המתאים.

ולסיכום אין ספק שישנם רעיונות רבים וטובים מהם ניתן לבחור את המתנה המושלמת. במידה וקיימת התלבטות הרי שתכשיטי זהב תמיד יהוו אפשרות שכל נערה תאהב, במיוחד אם עוצבו בהתאמה אישית.

2017-01-04T15:36:23+00:00