Home/בלוג/הפקת בר מצווה

הפקת בר מצווה

מתנות מקוריות לבת מצווהמזל טוב ! כנראה שכבר הילד הקטן, שרק אתמול נולד, מתחיל לגבוה, הקול מתחיל להתעבה והוא הופך לגבר קטן. החגיגות בדרך ועומדת בפניכם משימת הפקת בר מצווה . אבל יש כל כך הרבה דברים לדאוג להם ! מקום, מוזיקה, אוכל, לבוש, הסעות ,רשימת מוזמנים ומה לא, מאיפה מתחילים ? בסקירה זו תוכלו לקבל כמה טיפים כדי שהפקת בר מצווה שלכם תהיה אידיאלית .

הפקת בר מצווה – מאיפה מתחילים ?

ראשית, החליטו על אופי האירוע, בהתאם לתקציב, לטעמכם האישי ( יותר נכון של החתן ). לאחר מכן תוכלו לערוך רשימת מוזמנים מדויקת, הרי לא תזמינו כל אחד להפקת בר מצווה מצומצמת יחסית. עכשיו שיש לכם רשימת מוזמנים תוכלו לעבור לפרטים האחרים במסיבה כמו מועדון בר מצווה וכד’.

כמה טיפים לפני הפקת בר מצווה :

– בחרו מקום שאינו מרוחק מידי לבני המשפחה שלכם , שימו לב כי יש במקום חנייה בשפע וחנייה לנכים, אי דאגה לפרט זה יכול לתסכל אורחים ולהרוס, ולו במעט את הפקת בר מצווה שלכם. יש המון מקומות מיוחדים לבר מצווה שאפשר לחגוג בהם, אל תתפשרו.
– הוסיפו משהו מקורי – לא חייבים להשתולל, אבל אולי מסיבה קטנה לחברים של החתן – ניתן למצוא בקלות מועדון לבר מצווה שיתאים ויתן לחתן ולבחירתו האישית . כך גם תוכלו לצמצם את הדרישות שלו לביצוע של הפקת בר מצווה מוגזמת לטעמכם בלי לפגוע יותר מידי בכיס.
– התייעצו עם החתן – הוא כבר גבר לא ? בסופו של דבר, מדובר בחגיגה שלכם כמשפחה ובחגיגה שלו , הוא כמובן לא מחליט על הכל, אבל חשוב לתת לו חלק בחשיבה ואחריות בעניין הפקת בר מצווה שלו.
– מצאו אדם שאתם מכירים שישמור לכם על הבית – כאשר עורכים מסיבת בר מצווה גדולה, כל המשפחה, החברים והשכנים לא נמצאים, לצערנו ידוע כי הדבר פותח אפשרות לפורצים, מצאו מישהו שאתם סומכים עליו שישמור על הבית בזמן האירוע, כך תשארו בראש שקט ותהנו מהפקת בר המצווה שעבדתם עליה כל כך הרבה.

– וודאו הגעה של מוזמנים – עשו טלפונים, לא אתם באופן אישי אלא חברים ובני משפחה, ועשו וידוי קצר מי מגיע לאירוע ומי לא, כך תחסכו מנות מיותרות ויש לכם הפקת בר מצווה אידיאלית

2013-05-12T17:30:03+00:00