Home/בלוג/מדריך היופי למסיבת בת מצווה מושלמת

מדריך היופי למסיבת בת מצווה מושלמת

איך מתחילים?

ההכנות לבת המצווה אמנם לא צריכות להיות מוגזמות כמו במקרה של קשת מארץ נהדרת, אבל עדיין מגיע לך להיראות אחת מכלות בת המצווה אם לא ה… אז כדאי להתחיל בתכנון המראה המושלם שלך לקראת הערב החגיגי.
נתחיל מהקו איתו את רוצה ללכת. אם בא לך להיראות כמו כלה קטנה, הישארי בסגנון הזה, אם את מעדיפה מראה אופנתי יותר, צבעוני, מתוחכם, וינטג’י, הכול הולך, בתנאי שתחליטי מראש מה את רוצה. ברגע שיש לך בראש סגנון מסוים אותו בחרת תוכלי לבחור את פריטי הלבוש, את התסרוקת, האיפור והאקססוריז, בדיוק לפי אותו הקו ולא תמצאי את עצמך מסתבכת בתהליך הבחירה.

בגדים איפור שיער תכשיטים

אחרי שבחרת סגנון מועדף צריך להתחיל שופינג, לקבוע פגישות עם קוסמטיקאית, ספרית, ואם את ממש משקיענית גם פגישה עם מעצבת שמלות. חשוב שתתחשבי בסכום אותו הקציבו ההורים ולא תשתגעי, אחרי הכול מדובר רק בערב אחד…
בגדים ניתן לקנות בכל חנות שמלות ברשתות האופנה הגדולות, בחנויות בגדים קטנות יותר, או אפילו אצל מעצבת שמלות. השמלה היא הפריט הראשון אותו יש לבחור ואחריו נתאים את הנעליים, השיער והאקססוריז.
אחרי השמלה יש לבחור נעליים. חשוב לבחור נעליים שלא יהיו רק יפות אלא גם נוחות, הרי את הולכת לרקוד וחשוב מאוד שיהיה לך נוח. גם נעליים אפשר לקנות בכל חנות נעליים וברשתות האופנה הגדולות. לא חייבים ללכת עם נעלי עקב שהן מעט פחות נוחות, אפשר להחליט לנעול מה שנוח וללכת גם עם נעל שטוחה, נעליים שטוחות הן אופנתיות בדיוק כמו נעלי עקב.
אז שמלה יש ונעליים יש, עכשיו הגיע הזמן לקצת אקססוריז. לא צריך להשתגע עם הכמות והצבעים. לפעמים תכשיט אחד או כובע נחמד עושים את העבודה ונראים הרבה יותר טוב ממספר רב של פריטים שעשויים להיראות ליצניים ולא מתאימים ללוק הכללי. חשוב להתאים את הפריט לשמלה ולנעליים, ותמיד כדאי להתייעץ עם חברה או עם אמא כדי לראות שזה באמת מתאים…

בת מצווה מושלמת

כל מה שנשאר עכשיו זה לקבוע עם ספרית שתעשה איזו תסרוקת נחמדה, גם פה לא צריך להגזים, המראה הטבעי הוא מאוד אופנתי כיום ויכול לעשות את העבודה. וגם מאפרת, רק למי שרוצה, אחרי הכל אנחנו יפות גם בלי איפור… אבל אם החלטת ללכת למאפרת בכל זאת, חשוב להסביר לה מה המראה שאת מחפשת לפני שהיא מתחילה.
זהו. הכול מוכן לקראת חגיגת בת מצווה מושלמת. השמלה במקום, הנעליים מחכות לדריסת רגל ראשונה, האקססוריז מגניבים במיוחד, התסרוקת מהממת והאיפור נפלא. עכשיו נשאר רק להירגע, לנשום עמוק ולהתחיל את הערב הנפלא. במהלך הערב חשוב להשתדל לא למרוח את האיפור. אבל גם אם קרה, לא נורא, הכי חשוב להנות. ואם הנעליים לוחצות, אפשר להוריד אותן ולרקוד יחפה עד השעות הקטנות של הלילה.
אז שתהיה בת מצווה מושלמת , מזל טוב והרבה שמחה…
2011-08-03T18:11:41+00:00