Home/בלוג/מועדון בתא לבת מצווה

מועדון בתא לבת מצווה

כמה עולה אירוע בת מצווההיום כבר לא עושים אירועים כמו פעם. אירועים של כניסה פשוטה, נאום קצר, קצת ריקודים ולשון בתור מנה עיקרית זה ממש לא כוס התה המועדפת על הילדה שלכם. מקומות מומלצים לבת מצווה יש בלי סוף – ביאכטה, בבריכה, וגם היום מקובל לערוך לצד האירוע המסורתי, שכבודו במקומו מונח, מסיבת בת מצווה. מועדון בתא לבת מצווה או בכל מקום אחר בארץ למעשה מספק סביבה בטוחה ומהנה לנערה, החברים והחברות באותו לגיל לעשות מסיבה ולהשתולל כמו שצריך. מועדון בתא לבת מצווה בוודאי יציע לכם כמה אפשרויות לגבי המסיבה וחשוב להכיר את הפרטים לפני .

אז מה מועדון בתא לבת מצווה יציע לנו ?

– אז המיקום בוודאי יהיה במרכז, אבל שימו לב שיש למועדון בתא לבת מצווה גישה ראויה בכל הקשור לחנייה ועמידה. בכל מקרה – בין אם זה דרך המועדון או באופן פרטי, רצוי לארגן הסעות הלוך וחזור.

– פעילויות ואטרקציות הם העיקר – עמדות למשחקי מחשב, עמדות לריקוד, קריוקי, וכניסות מרשימות לבת מצווה הם רק חלק מעולם של אופציות שיש למועדון בתא לבת מצווה להציע. כל מועדון יציע משהו אחר, ופעילויות במועדון הוואטס אפ לא יהיו אותן פעילויות כמו במועדון אחר, לדוגמא מועדון איי קלאב. בנושא הזה אנו ממליצים בחום לתת לילדה שלכם להכנס לנעליים של ארגון והפקה ולתת לה לבחור יחד עם ההדרכה וההכוונה שלכם – דרך נהדרת שהיא תרגיש שזהו האירוע שלה וכך גם היא לומדת אחריות ובגרות.

– הסרטה, צילום ותיעוד של האירוע הוא דרך מצוינת לתעד את הזכרונות שלכם אבל מדובר באירוע מצומצם – אין טעם להוציא אלפי שקלים ואפשר להסתפק בחבילה בסיסית. בכל מקרה על מגנטים לא היינו מוותרים.

– אוכל – חשוב שיהיה אוכל איכותי לילדים והילדות ולא משהו שהוא מוגזם, בכל זאת – אין סיבה להיות פטריות כמהין ברוטב שמנת ואפשר להסתפק בהרבה פחות – בתנאי שמדובר במשהו איכותי באמת. עלות אירוע בת מצווה מושפעת הרבה מהמנות ורצוי שתשימו לב לפרט הזה.

– מועדון בתא לבת מצווה אולי יכול לספק לכם את המסגרת של האירוע, אופציות ושירות איכותי אבל הכי חשוב – שתשקיעו מעצמכם, יחד, בתור משפחה, זמן ומחשבה בתכנון, ארגון והפקה של האירוע.

2013-07-07T11:18:15+00:00